جوش و برش

جوش و برش  (welding and cutting )جوشکاری شامل پیوستن دو یا چند قطعه فلز به یکدیگر برای تشکیل یک قطعه واحد است. فلز مذاب از طریق منبع گرمای شدید مانند اکسیژن و بنزین یا قوس الکتریکی تولید می شود. فرآیندهای جوشکاری متداول با استفاده از یک قوس الکتریکی شامل جوشکاری قوس فلزی محافظ ، جوش قوس فلزی گاز و جوش قوس الکتریکی تنگستن می باشد. بر خلاف فرآیندهای جوشکاری که به دو قطعه فلز می پیوندند ، فرآیندهای برش شامل جداسازی یا جدا کردن یک قطعه فلز از طریق گرمای شدید ناشی از ذوب فلز می شوند. فرآیندهای برش شامل گاز اکسیژن و سوخت و قوس الکتریکی است.

جوشکاری گاز Oxyfuel شامل اتصال دو فلز با ذوب شدن و یا جوش دادن سطوح مجاور آنها است. پیوستن به این دو فلز شامل احتراق با اکسیژن به عنوان یک وسیله گرمایشی و استیلن به عنوان منبع سوخت است.

الکترودهای استیک برای جوشکاری فولادهای خفیف ، فولادهای آلیاژی ، فولادهای ضد زنگ ، آلومینیوم و چدن استفاده می شوند. همچنین الکترودهایی برای بازسازی قطعات فرسوده در ساخت و سازها و تجهیزات مزرعه و همچنین برای محوطه های سخت در دسترس است.

فرآیند برش گاز Oxyfuel شامل پیش گرم کردن فلز پایه به رنگ قرمز روشن گیلاس و سپس معرفی جریان برش اکسیژن است که باعث سوختن و سوختن این فلز می شود. منابع سوخت احتمالی شامل پروپان و استیلن است.

welding and cutting

برش پلاسما فرآیندی است که در آن هوای فشرده با سرعت بالایی از نازل دمیده می شود. در همین زمان یک قوس الکتریکی از طریق گاز از نازل به سطح بریده شده تشکیل می شود ، و گاز را به پلاسما تبدیل می کند. پلاسما به اندازه کافی داغ می شود تا فلز مذاب را از بین ببرد و هوای فشرده باقیمانده فلز مذاب را از بین می برد.

الکترودهای Innershield® برای جوشکاری از فولاد ملایم در دسترس هستند. در واقع ، الکترود Innershield® یک الکترود چوب است که به داخل آن تبدیل شده و به یک سیم مداوم تبدیل می شود. کلیه مواد محافظ ، سرباره و دی اکسید کننده در هسته سیم لوله قرار دارند. هیچ گاز محافظ خارجی یا شار مورد نیاز نیست.

مزایای جوشکاری سیم فلزی (INNERSHIELD®) با استفاده از  welding and cutting FLUX

  • می تواند بدون چادر زدن در وزش باد تا 30 مایل در ساعت جوشکاری کند
  • نفوذ عمیق تر در مقابل MIG – مواد ضخیم تر ممکن است جوش داده شوند
  • هیچ گاز محافظ لازم نیست
  • ممکن است در تمام موقعیت ها جوش داده شود
  • بسیار کاربر پسند
  • قابلیت حمل (بدون سیلندر به سبد خرید)

MIG مخفف Metal Inert Gas است. در این فرآیند جوشکاری از سیم مفتولی با گاز محافظ خارجی تهیه شده برای محافظت از گود جوش استفاده می شود. انواع زیادی از گاز موجود است. متداول ترین مخلوط های گازی که یک مشتری غیر صنعتی یا خرده فروشی به آن نیاز دارد:

فلزگاز محافظ
فولاد75٪ آرگون / 25٪ CO² – بدون سرباره ، حداقل مقدار پاشش و حداقل تمیزکاری پس از جوشکاری. بهترین گاز برای مواد نازک مانند تابلوهای بدنه خودکار.
آلومینیوم100٪ آرگون
فولاد ضد زنگ90٪ هلیوم / 8٪ آرگون / 2٪ CO²

توجه: گازهای محافظ در سیلندرهای فشار قوی از تأمین کنندگان گاز صنعتی در منطقه محلی شما موجود است.

مزایای استفاده از سیم های  welding and cutting MIG WELDING

  • تولید دود کمتر – فرایند بهتری برای استفاده در داخل خانه
  • برای مصالح سنج نازک در مقابل Innershield Bet بهتر – نفوذ کمتر
  • جوشکاری های تمیز کمتر تولید می شود
  • هیچ سرباره ای برای حذف وجود ندارد
  •  ظاهر بهتر جوش
  • بالن صنعت وارد کننده انواع لوازم جوش و برش welding and cutting  با قیمت وارداتی می باشد .
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]