اداپتور سانترال اکسیژن

در این صفحه به معرفی یکی از محصولات پزشکی بیمارستانی که در اتلت های بیمارستانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت خواهیم پرداخت و به فروش میرسانیم. اداپتور سانترال اکسیژن یکی از محصولات توان جم است که کاملا ایرانی بوده توسط مجموعه بالن صنعت عرضه خواهد شد. تنوع در این محصول در چهار مورد ارائه شده است که در این بخش به معرفی و فروش محصولات پرداخته ایم.

آداپتور سانترال اکسیژن

آداپتور ها در اندازه های استاندارد ساخته و به بازار عرضه میشوند تا مشتریان بتوانند به راحتی به تمامی پورت ها متصل نمایند. اداپتور سانترال اکسیژن یکی از ابزار های بیمارستانی به شمار میرود که در بالا تخت بیمار مشاهده میشود و مخصوص اتصال به اتلت های بیمارستانی می باشد. از دیگر مواردی که به این محصول اشاره میشود رابط فلومتر اکسیژن می باشد.

شرکت های سازنده اقدام به ساخت این ابزار از قطعات با جنس برنج می نمایند. جهت افزایش مقاومت آداپتور روکش کروم نیکل استفاده شده است. تمامی محصولات مشاهده شده در این بخش از دنده M10.1 بهرهمند می باشند.

به طور کلی می توان گفت که آداپتور وسیله ای است که از یک سو به فلومتر متصل شده و از سوی دیگر به ورودی اکسیژن مرکزی قابلیت اتصال را دارد. این محصول را می توان به تمامی مانومتر اکسیژن متصل نمود و مورد استفاده قرار داد.

آداپتور سیستم سانترال اکسیژن طرح گازهای طبی

یک نوع محصول پرفروش در قسمت آداپتور اکسیژن می توان به این محصول اشاره نمود. اداپتور سیستم سانترال اکسیژن طرح گازهای طبی توان جم دارای مشخصات زیر است که محفظه عبور گاز تمام برنج را داراست.

اداپتور سیستم سانترال اکسیژن طرح گازهای طبی
  • کد فنی : TJM 0501
  • مخصوص اتصال به اتلت های بیمارستانی طرح گازهای طبی
  • دارای خروجی دنده روپیچ M10*1 جهت اتصال به انواع فلومتر اکسیژن
  • دارای محفظه عبور گاز تمام برنجی با پوشش کرم نیکل
  • دارای ISO 9001 و ISO 13485

آدابتور سیستم سانترال اکسیژن طرح سامسونگ

یکی از نوع های دیگر که مدل آن به طرح سامسونگ یاد شده است و الگو برداری شده است. ادابتور سیستم سانترال اکسیژن طرح سامسونگ توان جم توسط مجموعه بالن صنعت با قیمت مصوب شده شرکت ارائه میشود تا مشتریان بتوانند با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمایند. آداپتور طرح سامسونگ نیز مشتریان خاص خود را دارد.

ادابتور سیستم سانترال اکسیژن طرح سامسونگ
  1. مدل TJM 0502
  2. مخصوص اتصال به اتلت بیمارستان طرح اوحد و سامسونگ
  3. دارای خروجی دنده روپیچ M10*1 قابلیت اتصال به تمامی فلومتر های اکسیژن
  4. دارای قطعات تمام برنجی با پوشش کرم نیکل
  5. دارای ISO 9001 و ISO 13485

آدابتور سیستم سانترال اکسیژن طرح خاور در

نوع دیگری از اتلت بیمارستانی که نیاز به آداپتور از این نوع می باشد ، با ظاهری متناسب ارائه نموده ایم که ظاهری مشابه دو محصول بالا داشته و شما می توانید از قسمت زیر به مشاهده تصویر و مقایسه آن بپردازید.

ادابتور سیستم سانترال اکسیژن طرح خاور در

آداپتور سانترال اکسیژن خارجی

مجموعه بالن صنعت در زمینه فروش آداپتور های ایرانی فعالیت دارد و هیچگونه آداپتور خارجی را نمی فروشد. در این قسمت برای آشنایی شما با ظاهری های مشابه محصولات خارجی و مشخصات آنان تصاویری را قرار داده ایم. آداپتور سانترال اکسیژن خارجی همانطور که در زیر مشاهده می کنید تفاوت زیادی نداشته و می توان به راحتی از محصولات ایرانی استفاده نمود و قیمت کمتری را پرداخت نمود.

آداپتور سانترال اکسیژن خارجی

در تصویر بالا روی هر محصول نوع گاز مربوطه درج شده است و فقط مخصوص اکسیژن نمی باشد. از جمله آنان می توان به N2O اشاره نمود.

مجموعه بالن صنعت در وب سایت خود اقدام به ارائه محصولات پزشکی و قطعات مورد نظر آن نموده است. از جمله محصولاتی که می توان به قطعات آن اشاره نموده لیوان مرطوب کننده مانومتر اشاره نمود که می توانید مشاهده کنید و محصولات لینک داده شده در این بخش را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]