استفاده از helium در مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که گازی وارداتی از کشورهای دیگر می باشد. دارای گریدهای مختلف با توجه به ناخالصی های آن می باشد. کپسول گاز هلیوم در سیلندر های مختلف از مجموعه بالن صنعت قابل خرید می باشد. واردات این گاز در کپسول های بزرگ اعم از 50 لیتری انجام می گردد و با توجه به نیاز مشتری در سایز های کوچکتر قابل شارژ می باشد.

کپسول گاز هلیوم

بالن صنعت وارد کننده کپسول هلیم با گرید های 4 ، 5 ، 5.5 و 6 می باشد. این گرید ها بر اساس ناخالصی های وجود داشته در گاز بوده و هر کدام در مراکز مختلف قابل استفاده خواهد بود. کپسول هلیوم هر چه دارای گرید های بیشتر باشد بهتر بوده و ناخالصی آن کاهش خواهد یافت. در صورتی که بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاهی بیندازیم اینگونه خواهد بود که گرید 6 که پایین ترین ناخالصی را داشته است 1ppm خواهد بود در حالی که گرید 5 ما در حد 10 پی پی ام می باشد.

کپسول گاز هلیوم علاوه بر گرید نیز می توان با درصد نیز مشخص نمود که اینگونه نمایش میدهند 99/999 % . هر مجموعه با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری می نماید.

  1. استفاده در جشن
  2. جوشکاری
  3. آزمایشگاهی

بالن صنعت علاوه بر واردات محصول فوق در جهت رفاه مشتریان و آماده بودن سیلندر اقدامات دیگری نیز انجام داده است. سیلندر هایی که نیاز به شارژ و برگشت مخزن وجود نداشته باشد و هزینه حمل برای مشتری کاهش بیابد. این محصول را در صفحه قیمت کپسول یکبار مصرف هلیوم برای بادکنک قرار داده ایم تا به صورت کامل با آن آشنا شوید. این محصولات به دلیل نیاز به برگشت کپسول از مشتریان خاص خود برخوردار شده است.

کپسول هلیوم

کپسول گاز هلیوم از جنس فولادی می باشد و قادر است فشار بالاتری را در خود حفظ نماید. از سوی دیگر برای خرید گاز فوق نیاز به داشتن کپسول یا خرید آن نمایید. که این کار موجب هزینه بیشتر خواهد شد . البته بالن صنعت برای این مشک نیز راهکار دیگری ارائه نموده است تا مشتریان خود را حفظ و حامی نگهدارد.

ما گاز را بهمراه کپسول ارائه خواهیم نمود و البته فرقی در سایز آنان نخواهد داشت، پس از مصرف گاز ( در زمان کوتاه ) قادر هستیم کپسول را در صورت سالم بودن تحویل گرفته و مبلغ کپسول را عودت نماییم. اینگونه شما در خرید گاز هزینه بهینه ای را تقبل نموده اید.

کپسول گاز هلیوم در سایز 50 وارد کشور میشود که در سیلندرهای نو و تاریخ بروز اینکار انجام می گردد. تمامی محصولات از رنگ قهوه ای برخوردار بوده و تمام نکات فشار ، شیر و کلاهک ، استاندارد رعایت خواهد شد. در این قسمت پیشنهاد می کنیم محصولی از این گاز را در صفحه قیمت کپسول گاز هلیوم 50 لیتری مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]