کپسولی که علاوه برو فروش در فروشگاه ها ، در اینترنت نیز گسترش داشته و حتی مردم برای خرید در دیجی کالا ، اقدام به جستجو می کنند. کپسول هلیوم دیجی کالا تفاوتی با کپسول هایی که مجموعه بالن صنعت می فروشد نداشته و از یک ویژگی برخوردار می باشند . تفاوت این موضوع در تنوع محصولات بوده که شما قادر خواهید بود با دریافت مشاوره ، خرید با اطمینان و درستی را انجام دهید.

کپسول یکبار مصرف هلیوم

کپسول هلیوم دیجی کالا

سایت ها با توجه به میزان اطلاعاتی که در خصوص محصولات دارند اقدام به فروش می نمایند. معمولا در اکثر سایت ها از فروش یکبار مصرف استفاده می شود ، زیرا نیاز به توضیح و شارژ نمی باشد.

محصول فوق را از این قسمت ببینید. کپسول هلیوم

در کپسول های یک بار مصرف گاز هلیوم بین 20 تا 25 بار است که همین امر باعث می شود حجم گاز کمتری در آن ذخیره شود در حالیکه در کپسول های فشار قوی گاز هلیوم، فشار گاز بسته به نوع کپسول بین 100 تا 200 بار می باشد.

کار با کپسول های یک بار مصرف هلیوم ساده و آسان است ولی کپسول های فشار قوی نیازمند استفاده از رگلاتورهای مخصوص گاز هلیوم می باشد.(مثل گازهای پرسی و بوتان قدیمی نیازمند رگلاتور گاز می باشد).

گاز هلیوم و کاربرد آن

ما علاوه بر محصولاتی که سایت های اینترنتی همچون دیجی کالا در حال فروش هستند ، قادر به فروش سیلندرهای فشار قوی خواهیم بود که برای شما مقرون بصرفه باشد.

داشتن اطلاعات قبل از خرید امری مهم است که مجموعه بالن صنعت در زمینه مشاوره ، در خدمت شما خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.7]