کپسول دست دوم ۴۰ لیتری

نام محصولکپسول دست دوم ۴۰ لیتری| سیلندر هوادست دوم |سیلندر هوا برش|کپسول هوا گازدست دوم|کپسول هوا برش|دسته دوم
کد محصول 

توضیحات سیلندر دست دوم

کپسول دست دوم ۴۰ لیتری یا همان سیلندر هوا جهت شارژ انواع گازهای مختلف استفاده می گردد. مهترین کاربرد سیلندر هوا مخصوص پر کردن گاز اکسیژن می باشد که توسط کارخانه ها شارژ می شود. عمده فروش کپسول هوا به صورت دسته دوم می باشد و نوع کپسول های دست دوم اغلب ساخت کشور ژاپن، چین، ایتالیا و … می باشد.

بالن صنعت خرید و یا فروش انواع سیلندر هوا برش را دارد. جهت استعلام قیمت با قسمت فروش تماس حاصل نمایید.

بروزرسانی 99/05/14

قیمت کپسول هوا برش دست دوم

کپسول های هوا برش در صورتی که به صورت نو فروخته شود ، می توان قیمت آنان را مقایسه نمود و به راحتی متوجه شد که بالن صنعت نسبت به رقبا چه قیمت پایینی را عرضه می نماید. قیمت کپسول هوا برش دست دوم نسبت به نو سخت تر می باشد و تشخیص آن نیاز به دانش اطلاعاتی در خصوص رعایت نکاتی برای قیمت گیری می باشد.

در این قیمت اطلاعاتی را به شما خواهیم داد که بدانید چگونه قیمت کپسول هوا برش دست دوم را خارج نمایید و متوجه شوید که بالن صنعت بهتر از سایرین قیمت گذاری خواهد نمود.

در نظر داشته باشید که بالن صنعت سالیان زیادیست که در این زمینه فعالیت می نماید و به مشتریان زیادی سالیان قبل کپسول های نو را فروخته است و همان مشتریان به دلیل عدم نیاز به سیلندر ها مجددا به خود ما عرضه می نمایند و این دلیل عمده ای است که توانسته ایم از کپسول های دست دوم برخوردار شویم.

چرا بالن صنعت فروشنده کپسول دست دوم ؟

دلیل دیگر خوش نام بودن این مجموعه و وسعت کاری در زمینه خرید و فروش کپسول دست دوم می باشد به گونه ای که توانسته ایم سایت خود را ارتقا دهیم و از برنامه های مجازی که در وسایل دست دوم فعالیت دارند، پیشروی کنیم و به گونه ای عمل کنیم که هر شخص یا مجموعه ای در زمینه خرید و فروش کپسول دسته دوم درخواستی دارد بتواند به ما مراجعه نماید.

کپسول دارای مشخصاتی است که در زمان تولید به روی آن حک میشود. یکی از این مشخصات تاریخ تولید است که بسیار حائز اهمیت است.

کپسول دست دوم
کپسول دست دوم

تاریخ کپسول

مخازن بعد از تاریخ مشخص شده از سوی استاندارد قابل استفاده نیستند مگر اینکه دارای برگه تست باشند. به اینصورت که کپسول برای تست فشار به کارخانه دارای تجهیزات ارسال میشود و مورد تست قرار می گیرد.

در صورتی که از تست فشار به سلامت خارج شود ، سرتیفیکیت برای کپسول صادر میشود که صاحب آن بتواند سیلندر را در کارخانه ها شارژ و عرضه نماید.

حتما در زمان خرید کپسول هوا برش دست دوم به تاریخ آن توجه نمایید.

سالم بودن شیر کپسول

مورد بعدی که می توان به آن اشاره نموده ، سالم بودن شیر کپسول می باشد. کپسول هوا برش 40 لیتری دست دوم به دلایل مختلف اعم از جابجایی ممکن است به شیر کپسول در اثر ضربه خوردگی یا نداشتن کلاهک ، آسیب ببیند.

از آسیب های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شکستن فلکه
  • گیر کردن نافی
  • خراب شدن رزوه ها در اثر استفاده نادرست آچار
  • نشتی در اثر خرابی کامل شیر

و موارد دیگری که باید در زمان خرید می توان با باز و بسته کردن شیر اطمینان حاصل کنید که آیا شیر کپسول سالم است یا خیر.

شیر ژاپنی
شیر ژاپنی

مخزن جوشکاری نشده باشد

مورد بسیار مهمی که اصلا نباید نادیده گرفته شود که ممکن است آسیب های جدی به شما وارد نماید.

متاسفانه در برخی موارد ، افرادی با داشتن مشکلات در مخازن اقدام به جوشکاری بدنه کپسول خواهند نمود که این کار بسیار خطرناک است. کپسول جوشکاری شده از مقاومت فشار کمتری برخوردار خواهد بود.

زمانی که در کارخانه اقدام به شارژ شدن می نمایید به دلیل عدم تحمل فشار باعث انفجار کپسول خواهد شد. حتما این موضوع را میدانید که منفجر شدن سیلندر همانند یک موشک چه خرابی هایی به بار خواهد آورد.

کپسول دست دوم ۴۰ لیتری
کپسول دست دوم ۴۰ لیتری

فروش کپسول اکسیژن دست دوم

بالن صنعت در زمینه فروش سیلندر های دست دوم بسیار فعال می باشد. دلایلی که در بالا آمده است بیانگر میزان دانش ما از این محصول تخصصی می باشد. فروش کپسول اکسیژن دست دوم را می توانید در مجموعه بالن صنعت بیابید و از قیمت مناسب برخوردار شوید.

با توجه به توضیحاتی که در بالا جهت قیمت فروش کپسول اکسیژن دست دوم و سایر سیلندر های گاز ارائه گردید. در خصوص این محصول نمی توان قیمت ثابتی را در سایت عرضه نمود.

جهت دریافت قیمت و خرید کپسول دست دوم می توانید با مجموعه بالن صنعت در ارتباط باشید.

99/09/19

قیمت کپسول اکسیژن دست دوم

کپسول اکسیژن یکی از محصولاتی است که نوع دست دوم آن دارای تقاضای بسیاری می باشد. قیمت کپسول اکسیژن دست دوم با توجه به میزان سالم بودن مخزن مشخص خواهد شد. کپسول های دست دوم موجود در مجموعه بالن صنعت همگی توسط این مجموعه در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض ، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

در زمان خرید کپسول های دست دوم از سوی مجموعه بالن صنعت و در صورت خراب بودن شیر کپسول اقدام به تعویض آن خواهیم نمود. رنگ آمیزی یکی از مواردی است که باعث خواهد قیمت کپسول اندکی افزایش یابد و البته ظاهر محصول را افزایش خواهد.

قیمت کپسول اکسیژن دست دوم را می توانید با از ما جویا شوید ، قیمت از گذشته تا امروز با توجه تغییر قیمت نو این محصول ، افزایش یافته است ، به گونه ای که در انواع کپسول قیمت از 100000 تومان تا 3000000 تغییر یافته است. کپسول اکسیژن دست دوم در سایز های مختلف را می توان خرید کرد ، در خصوص نوع دست دوم بیشتر به سایز کپسول 40 لیتری تخصیص داده شده است. این سایز از تعداد بیشتری نسبت به سایر سایز ها در بازار موجود می باشد.

مهمترین تاثیر قیمت کپسول دست دوم

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که بیشترین آیتم تاثیر گذار روی کپسول چه موردی می تواند باشد. قیمت کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم دارای تاریخ تولید می باشند که در بالای بدنه حک شده است و شما می توانید با چشم واضح آن را مشاهده کنید. در زمان ساخت ، سال و ماه ساخت به روی سیلندر حک خواهد شد و دارای مدت مصرف مشخص هستند که بعد از آن باید تست مجدد گردد.

هر چه سال ساخت کپسول اکسیژن کارکرده به سال جاری نزدیکتر باشد ، از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا نشان دهند میزان کیفیت و ایمنی بیشتر خواهد بود.

محصولات مخازن در نوع دست دوم بسیار دیده خواهند شد و مورد خرید و فروش قرار خواهند گرفت ، یکی دیگر از محصولات بالن صنعت که از نوع دست دوم بسیار در بازار و خرید و فروش میشود می توان به کپسول استیلن اشاره نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 3.3]