کپسول اکسیژن همراه کوچک

کپسول اکسیژن همراه کوچک محصولی برای بیماران تنفسی که نیاز به حمل و نقل مداوم دستگاه تنفسی خود دارند مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول ۲ لیتری کوله ای از جنس فولادی می باشد که دارای یک کوله مقاوم و مانومتر تنفسی می باشد تا یک پک کامل را برای مشتریان ارائه دهد. ما همواره در تلاش بوده ایم که در قسمت تجهیزات بیمارستانی برای تنفس بیماران محصولات متنوعی را ارائه دهیم . در این قیمت محصولی را با قیمت مناسب عرضه نموده ایم که نگرانی در خصوص حمل و نقل برای بیماران ریوی را برطرف نماییم.

کپسول اکسیژن همراه کوچک

کپسول اکسیژن همراه از کوچکترین کپسول فولادی برخوردار است که وزن سبکی را داراست. در نظر داشته باشید که کپسول های دیگری همچون کامپوزیت وجود دارند که از وزن کمتری برخوردار می باشند.

قیمت بالا در خصوص سایر سیلندر ها موجب شده است که مشتریان تمایل به خرید کپسول فولادی با لیتراژ کمتر را ترجیح دهند.

با محصول کپسول کامپوزیت آلومینیومی آشنا شوید.

کپسول آلومینیومی 2.5 لیتری از کپسول فولادی سبکتر می باشد ولی به نسبت قیمت خییلی گرانتر می باشد. این موضوع موجب شده است از نظر قیمت کپسول هوا پرتابل مینی مورد استقبال قرار بگیرد.

بیماران تنفسی که نیاز مداوم به تنفس اکسیژن دارند در زمان جابجایی با مشکلاتی همچون جابجا کردن سیلندر های بزرگ مواجه خواهند شد.

این ست کپسول اکسیژن همراه به آنان کمک خواهد نمود که در زمان حرکت تا قرار ساکن شدن در مقصد از این پک قرار داده شده استفاده نمایند و حتی این موضوع که دیگر در وسیله نقلیه ناراحتی برای خود و دیگران بوجود نیاورند.

محصولات مجموعه ما تکمیل می باشد و این موضوع که چه کپسول تنفسی خرید کنم ؟ ذهن شما را درگیر کرده است ، جای هیچگونه نگرانی نیست و می توانید از مشاوره رایگان با ما برخوردار شوید.

بروزرسانی 99/06/19

قیمت کپسول اکسیژن همراه کوچک

مواردی که بسیاری از مشتریان در نظر برای خرید محصولی را دارند، قیمت محصول می باشد که می توان خرید نمود. قیمت کپسول اکسیژن همراه کوچک بر اساس توضیحات داده در هیمن قسمت متفاوت است. اینکه از چه سایز و چه نوعی انتخاب کنید برای خرید در قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت ها در مجموعه بالن صنعت را می توان با تمامی فروشگاه های هم شغل خود مقایسه نمود تا از کاهش قیمت محصولات این مجموعه مطلع باشید. قیمت کپسول اکسیژن کوچک برای بیماران متناسب می باشد.

کپسول اکسیژن کوچک

اگر تا به اینجا مقاله از اینکه کپسول اکسیژن چه مواردی است را می توانید مقاله کپسول اکسیژن چیست؟ را مطالعه نمایید. کپسول اکسیژن کوچک اغلب در مواردی مفید می باشد که جابجایی برای ما زیاد می باشد و در صورت سنگین بودن کپسول ممکن است خستگی بوجود آورد.

بیشتر مشتریان ما در زمینه خرید کپسول اکسیژن کوچک می توان به بیماران ، کوهنوردان اشاره نمود. این گروه افراد با توجه به نیاز به تجهیزات ایمنی و اکسیژن رسانی از خرید کپسول های کوچکی که بتوانند به راحتی جابجا نمایند ، استقبال خواهند کرد.

معمولا سایز های کوچک تا 10 لیتری را به نام کپسول اکسیژن همراه می شناسند. در برخی از محصولات استفاده از کوله پشتی شده است و سایر موارد استفاده نشدنی به دلیل سنگین بودن می باشد.

در نظر داشته باشید مجموعه بالن صنعت تمامی سایز ها را موجود خواهد داشت حتی کپسول اکسیژن همراه کوچک 1 لیتری .

در مواردی که به دنبال اکسیژن رسانی برای بیمار یا مصدوم خود می باشید ممکن است با اسم دستگاه اکسیژن رسانی مواجه شده باشید . باید به حضورتان برسانیم که همان دلیل کوچک بودن و متشکل از تجهیزات مورد نیاز می توان به عنوان یک پک کامل بشناسیم.

99/10/18

کپسول اکسیژن همراه

از محصولاتی که این روزها به دلیل وجود کرونا دارای درخواست بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. کپسول اکسیژن همراه جهت جابجایی آسان مخزن و استفاده از آن برای بیماران تنفسی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. جابجا شدن بیماران تنفسی ریوی از منزل به بیمارستان و سایر مکان ها از دغدغه های بیماران و همراهان آنان خواهد بود.

از این سو مجموعه بالن صنعت جهت آسان نمودن مشکل برای شما پکیجی از محصول خود را دور هم جمع آوری نموده است تا بتوانید از آن استفاده نمایید و محصولی سبک را بهمراه داشته باشید.

کپسول اکسیژن همراه می تواند از جس فولاد ، آلومینیوم  باشد تا وزن های مختلفی خواهند داشت. کپسول اکسیژن همراه 1 لیتری از مواردی است که مشتریان به دنبال آن هستند. لازم به ذکر است که به اطلاع برسانیم دیگر نیاز به کمتر از 2 لیتر نیست. زیرا حجم بسیار کاهش پیدا خواهد کرد و زودتر به اتمام خواهد رسید. از این سو ما در کپسول های همراه خود از مخازن دولیتری استفاده نموده ایم.

محصول معرفی شده جهت جابجایی مفید می باشد و دارای تمامی تجهیزات مورد نیاز اعم از مانومتر نجات و ماسک تنفسی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.4]