کولت و کولت بادی تورچ ارگون : بالن صنعت فروشنده انواع لوازم تورچ ارگون و co2 با قیمت تجاری می باشد.

کولت و کولت بادی (سوزن و سوزن گیر ) ( کلت و کلت بادی ) از دسته محصولات مصرفی تورج ارگون در جوشکاری میگ می باشد.

کلت بادی

کلت قطعه ایی می باشد که در داخل گردنه قرار گرفته و نگهدارنده سوزن گیر می باشد که مانند سرامیک در قسمت انتهایی تورچ را به گردنه متصل می کند.

کلت بادی در سایزهای 0/5 و سایز 1 وسایز 1/6 و سایز 2 و سایز 2/4 که مصرفی ترین سایز می باشد.

کولت و کولت بادی تورچ ارگون به دو صورت شیار ریز و شیار درشت موجود می باشد .

همچنین سایز 3/2 و سایز 4 نیز مورد مصرف می باشد که در هر بسته 10 عدد می باشد که در برندها پی مختلف از جمله زینسر و ترافیمت و توان جم و بهجوش و مک و گام الکتریک می باشد.

بروزرسانی 99/06/16

کولت بادی

در جوشکاری با استفاده از آرگون که به جوشکاری تیگ (TIG) معروف می باشد استفاده از تورچ آرگون به عنوان انبر جوش استفاده میشود. کولت بادی تورچ آرگون یکی از قطعات اجزای این تورچ محسوب میشود.

این محصول در کنار کولت کاربرد خواهد داشت که در واقع این دو محصول را با یکدیگر خریداری می نمایند و به کولت و کولت بادی معرفی می گردند. کاربرد این محصولات در گرفتن تنگستن می باشد. در گردنه تورچ نهفته است و با باز کردن سرامیک می توانید آنان را مشاهده کنید.

تنگستن که درون گردنه قرار می گیرد از جلوی تورچ که نزدیکترین نقطه به قطعه کار می باشد ، توسط کولت تورچ مهار خواهد شد.

در این محصول همانطور که در معرفی سایر قطعات همچون تنگستن معرفی نمودیم ، دارای سایز بندی می باشد که باید مطابقت داشته باشد. از بیشترین مصرف و فروش بالا در بین تمامی آنان سایز 2.4 می باشد که در این قسمت به معرفی و فروش آن پرداخته ایم.

ما این سایز را به صورت جداگانه معرفی نموده ایم که می توانید در مطلب کولت بادی 2/4 تورچ آرگون مشاهده نمایید.

قیمت کولت بادی

مجموعه بالن صنعت با کیفیت های مختلف در حال فروش کلت بادی می باشد از این رو می توانید تمامی کیفیت ها را با تماس تلفنی از قیمت آنان مطلع شوید. قیمت کولت بادی هر کیفیت متفاوت است و با توجه به نوسانات بازار امکان تغییر آن وجود دارد. از شما مشتری عزیز جهت دریافت قیمت تقاضا داریم با ما در ارتباط باشید.

کولت بادی گازلنس
کولت بادی گازلنس

فروش محصولات با توجه به میزان و تعداد خریداری شده از سوی مجموعه بالن صنعت می تواند قیمت گذاری شود. این مجموعه در خرید کولت بادی از وارد کنندگان و همچنین محصولات وراداتی خود توانسته است تاثیر گذاری زیادی در قیمت بازار باشد.

فروش کولت بادی

کولت بادی یکی از محصولات پر مصرف در عرصه جوش و برش که به روی تورچ آرگون بسته خواد شد. بسته بندی این محصول 10 عددی می باشد و میتوانید آن را جدا گانه یا بهمراه کلت خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]