اگر شما هم دارای مشکلات پوستی هستید و بدون نیاز به جراحی تمایل به درمان دارید ، می توانید با این محصول آشنا شوید. کرایو اسپری پوستی قادر است با استفاده از ازت مایع با دمای بسیار پایین در نزدیکی محل مورد نظر ، از گسترش مشکل جلوگیری نموده و به تدریج اقدام به برطرف کردن نماید.

این محصول که استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود ، قادر است جهت درمان مشکلات زیر برای شما مفید باشد.

  • درمان ضایعات پوستی
  • خال و زگیل (تناسلی وغیر تناسلی)
  • لکهای پوستی
  • بیماریهای دهان
  • تومورهای استخوانی

کرایو اسپری پوستی

استفاده از این محصول به صورت اسپری می باشد. در زمان اسپری کردن هیچ مشکلی برای بافت های سالم اطراف بوجود نخواهد آورد. نقطه انجماد معادل 196- درجه سانتی گراد است که برای مشاهده نتیجه ، در چند نوبت باید انجام گردد.

در این روش درمان بعد از اسپری کردن ، پوست قادر به استقامت نخواهد بود و یخ میزند ، در نتیجه خشک خواهد شد که موجب از بین رفتن خواهد بود. پس از گذشت مدت زمانی پوست جدید جایگذین شده و مجددا ترمیم خواهد شد. پیشنهاد می کنیم با فلاسک ازت مایع بیشتر آَشنا شوید.

استفاده از این روش بسیار خطرناک است و ممکن از موجب مرگ شود ، به همین دلیل استفاده از تانک نیتروژن خطرناک است و استفاده از کرایو اسپری می تواند با پاشش کم فقط به نقطه مورد نظر از ایمنی بالاتری برخوردار باشد.

متعلقات اسپری کرایو

کرایو اسپری دارای پروپهایی مختلف می باشد که با خروجی های متفاوت نسبت به کارایی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب کرایو

برای استفاده از دستگاه ابتدا درب آن را خلاف عقربه های ساعت باز نموده و به اندازه مصرف از مایع ازت پر می نمایید.

پیچ تخلیه

گاز جمع شده دال کرایو از پیچ تخلیه به بیرون هدایت می گردد. دقت فرمایید قبل از باز یا بستن درب کرایو حتما پیچ تخلیه را یک دور باز نمایید.

سوپاپ

جهت تنظیم فشار استاندارد داخل دستگاه بوده و وقتی که داخل مخزن فشار زیاد می شود، سوپاپ عمل کرده و هوای اضافه خارج خواهد شد.

محل جاگیری و پروپ

دستگاه کرایو دارای پروبها یا خروجی های متفاوت می باشد که می توانید با توجه به موقعیت استفاده نمایید. دقت کنید که هیچ وقت بدون بروپ از دستگاه استفاده نکنید.

اهرم

با فشردن اهرم ، مایع از شیر پروپ خارج خواهد شد.

چمبر و کن

رابط پلاستیکی استوانی یا مخروطی شکل هستند که هرکدام در دو سایز مختلف ارائه میشود. قسمت بزرگ هر کدام بر روی ضایعه قرار می گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]