کاغذ پرچینگ و کاربرد آن

کاغذ پرچینگ و کاربرد آن یا کاغذ محلول در آب از کربوکسی سدیم متیل سلولز و خمیر ساخته شده است. این ماده در اکثرمایعات از جمله آب به سرعت و کاملاً حل می شود.

بعد ازجوشکاری سدهای پاکسازی را می توان با زحمت از آب خارج کرده و با آزمایش آب از سیستم خارج کرد. باقی مانده در خط لوله باقی نمی ماند.

کاغذ محلول در آب یا کاغذ پرچینگ یا کاغذ پرچ در طیف وسیعی از نمرات و اندازه ها وجود دارد .این محصول در قالب های مختلفی از جمله ورق ، رول و نوارهای حساس به فشار در دسترس است. اندازه ها و طول های سفارشی نیز موجود است. ذخیره سازی آن بسیارراحت ، سازگار با محیط زیست و غیر سمی است.

کاغذ پرچ به اندازه کافی قوی هستند که آرگون یا هلیوم را نگهدارند و  هنوز پاکسازی عاری از اکسیژن را حفظ می کنند.

  1. بهترین ، اقتصادی ترین کاغذ پرچ تمیز کننده.
  2. کاملاً در آب یا بخار حل می شود.
  3. ساده و آسان برای استفادهدرست خارج از جعبه.
  4. موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
  5. حذف بی دردسر باعث کاهش هزینه های نیروی کار می شود.
  6. غیر سمی ، زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست.

فواید کاغذ پرچ

پاکسازی جوش عمل از بین بردن ، از مجاورت مفاصل ، اکسیژن ، بخار آب و سایر گازها یا بخارات دیگر است که درهنگام جوشکاری و بلافاصله پس از جوشکاری می تواند برای اتصالات جوشکاری مضر باشد.

کاغذ پرچینگ چیست؟

فولادهای ضد زنگ ، فولادهای دوتایی ، آلیاژهای تیتانیوم ، نیکل و زیرکونیوم نسبت به وجود هوا ، اکسیژن ، هیدروژن ، بخار آب و سایر بخارات و گازهایی که ممکن است با فلز داغ ترکیب شوند حساس هستند. همانطور که در حال پیوستن است.

چنین گازهایی ممکن است با فلز ترکیب شوند تا ترکیبات نامطلوبی را ایجاد کنند که ممکن است مقاومت در برابرخوردگی را کاهش دهد یا ممکن است در ایجاد ترک ها یانقص های ساختاری دیگر در فلزات مؤثر باشد.

فولاد ضد زنگ ماده مورد نظر برای صنایع بسیار تنظیم شده مانند انرژی هسته ای ، دارویی و مواد غذایی وآشامیدنی برای لوله کشی ، مخازن و مخازن تحت فشار آنها است. فولاد ضد زنگ مزایای مختلفی را ارائه می دهد کهآن را بسیار جذاب می کند: مقاومت در برابر خوردگی ، دوام و مقاومت در برابر رشد باکتریها چند ویژگی اصلی است.

کاربرد کاغذ پرچ

بسیاری از مزایای فولاد ضد زنگ را می توان با استفاده از جوش بی کیفیت از بین برد. آلاینده هایی که وارد منطقه جوش می شوند باعث می شوند که ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی خود را از دست بدهد. خوردگی  نه تنهابه نشت منجر نمی شود بلکه می تواند محصولی را که از طریق لوله جریان دارد یا در مخزن نگهداری می شود ، آلوده کند. در کنار آلودگی های خاص خود ، مناطق فرسایش یافته زمینه رشد باکتری ها را فراهم می کند که می تواند برایاقدامات دارویی یا مواد غذایی و نوشیدنی فاجعه بار باشد.

کاملاً حیاتی است که جوشکارها هنگام استفاده از مواد تصویب شده و ایمن برای فولاد ضد زنگ ، از روشهای صحیح پاکسازی مراقبت کنند. کاغذهای محلول در آب کاغذ پرچینگ سدهای تصفیه شده محلول در آب قبل ازEZ Purge preferred گزینه های ارجح برای فولاد ضد زنگ هستند زیرا فاقد آلودگی هایی هستند که می توانند وارد منطقه جوش شوند و ضمن کاهش مصرف آرگون ، اثر تمیزکاری را افزایش دهند.

کاغذهای محلول در آب و سدهای EZ Purge® هر دو EPA و CE تأیید شده ، عاری از کلرید و 100٪ قابل تجزیه تجزیه پذیر هستند. کاغذ محلول در آب را می توان برش داد تا متناسب با انواع برنامه های لوله ای باشد در حالی کهEZ Purge® از قبل تشکیل شده و پوشش چسبنده آن ، کاهش زمان تنظیم و سهولت استفاده را نشان می دهد. EZ Purge® همچنین از فناوری ZAP (نفوذپذیری هوای صفر) برای تصفیه بهینه و جوشکاری فولاد ضد زنگ خود بهرهمی برد. پس از اتمام جوش ، کاغذ را می توان با آب شستشو داد. با حل شدن کاغذ یا EZ Purge® ، هیچ گونهباقیمانده ای در آن باقی نمی ماند.

کاغذهای پرچ و سدهای EZ Purge® اغلب در کارخانجات راکتور هسته ای و سایر کارهایی که به شدت تنظیم شدهاند ، برای دستیابی به جوش های با کیفیت بالا با فولاد ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرند ، زیرا بسیاری ازمحصولات دیگر یا سدهایسازندهمی توانند باعث آلودگی بیش از حد جوش شوند.

کاغذ پرچینگ و کاربرد آن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]