در زمان جوشکاری برنج یا نقره در اثر جوشکاری ممکن است قطعاتی از این مفتول ها به اطراف پراکنده شود. پودر تنه کار در این دو نوع که با استفاده از هواگاز ذوب میشوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از این کار جلوگیری خواهد نمود که باعث افزایش کیفیت جوش نیز خواهد شد.

پودر تنه کار

تنه کار در بسته بندی های پلاستیکی به صورت قوطی عرضه میشود که وزن های نیم و یک کیلویی خواهند داشت. به رنگ سفید بوده و بصورت پودر هایی همچون شکر می باشند. برای استفاده در جوشکاری برنج یا نقره باید تنه کار مطابق با آن را خریداری نمایید.

استفاده از پودر تنه کار به این صورت می باشد که پس از گرم کردن نوک سیم برنج توسط شعله هواگاز آن را درون تنه کار فرو برده تا مواد پودر به سیم برنج چسبانده شود. سپس اقدام به جوشکاری خواهید نمود. در نظر داشته باشید که تنه کار را در ظرف فلزی به اندازه ای بریزید که در زمان فرو بردن سیم برنج ، فقط نوک آن اغشته شود.

همچنین سیم مورد نظر داغ می باشد تا در زمان آغشته نمودن ، باعث ذوب کردن پلاستیک نشوید.

تنه کار برنج به رنگ زرد می باشد و در بسته بندی های 50 کیلویی می باشد ، به صورت دانه ای از یکدیگر جدا شده اند و وزن سبکی خواهند داشت. در اثر گرمای هواگاز باعث ذوب شدن خواهد شد.

این محصول توسط دو کشور در بازار عرضه میشود که مشتریان منحصر به فرد خود را دارد:

  • ایرانی
  • چینی

در بین محصولات ایرانی برند سیمبن بسیار معروف می باشد که توانسته است با نوع های خارجی رقابت نموده و جایگاه خوبی در بین مشتریان به خود اختصاص بدهد.

مجموعه بالن صنعت فروشنده عمده و خرده این محصول در ایران به شمار خواهد آمد. از محصولاتی که در کنار محصول معرفی شده می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید ، می توان به سرپیک جوشکاری طلاسازی اشاره نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]