اگز شما هم جز تعمیرکارانی هستید که خدماتی را به مشتریان خود ارائه میدهید. البته در زمینه تعمیر و شارژ گاز کولر اسپلیت یا کولر ماشین فعالیت دارید. منیفولد شارژ گاز کولر محصولی است که برای شما کاربردی و مورد نیاز است. حتما کپسول های کولر همانند r134 مورد استفاده شما می باشد. و باید بدانید که برای انتقال گاز به درون کولر به میزان و فشار کافی باید انجام گردد. از این سو گیج شارژ گاز که در این قسمت معرفی نموده ایم ، کار شما را آسان خواهد نمود.

منیفولد شارژ گاز کولر

رگلاتور شارژ کولر وسیله ای است که همانند رگلاتور های صنعتی دارای دو گیج جهت نمایش میزان فشار درون کپسول و فشار خروجی برای شما کاربرد دارد . البته تفاوت هایی در نصب و استفاده از آن وجود دارد.

سعی نموده ایم در این قسمت به تشریح و توضیح این محصول بپردازیم.

فروش ویژه شیلنگ هوا برش کره ای

جهت شارژ کردن کولر ماشین ، اسپلیت یا یخچال نیاز به گاز مورد نظر به همراه تجهیزات می باشد. گیج کولر گازی یا فشارسنج که به نام منیفولد شارژ کولر گازی آشناست بهمراه شیلنگ های آن در جهت انتقال گاز از سیلندر به دستگاه کاربرد دارد.

شارژ کردن کولر گازی اینورتر با گاز R410a

وسایل سرمایشی با استفاده از گازهای R22 , R134 یا R11 و همچنین سایر گازها که هر کدام با توجه به نیاز در حال تولید سرما هستند.

بعد از مدت طولانی این گازها به اتمام میرسد و نیاز به شارژ مجدد درون آن ها می باشد.

مانومتر شارژ گاز کولر

به عنوان مثال درون خودرو که از کولر برای خنک کردن استفاده می کنید ، بعد از اتمام باید از شارژ R134a استفاده نمایید.

البته برای هر شخص به دلیل اینکه یک کپسول تعداد بیشتر از یک ماشین را شارژ می کند و قیمت بالاست ، مقرون بصرفه نیست که به تنهایی به خرید منیفولد و سیلندر اقدام نماید.

با این گاز بیشتر آشنا شوید : گاز R134

از این سو به تعمیرگاه ها مراجعه می نمایند. که آنان با داشتن این تجهیزات اقدام به میزان کافی شارژ درون وسیله شما می نمایند.

استفاده از منیفولد شارژ گاز کولر

در این ابزار از دو گیج استفاده شده است که میزان گاز درون سیلندر و همچنین فشار خروج گاز را برای اپراتور جهت مدیریت نمایش میدهد.

گیج شارژ کولر در تمامی دستگاه ها که اقدام به تولید سرما می نمایند مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آنان عبارتند از:

  • یخچال
  • کولر خودرو
  • اسپلیت

این سه وسیله بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده اند.

قلاب نگهدارنده مانومتر شارژ کولر

مانومتر شارژ گاز کولر دارای قلاب نگهدارنده می باشد. ایجاد این قلاب باعث خواهد شد که اپراتور به راحتی بتواند میزان فشار نمایش داده شده بروی گیج ها را بخواند و همچنین از ضربه های احتمالی به مانومتر جلوگیری شود.

منیفولد شارژ گاز کولر

برای شارژ کولر ماشین از قسمت جلوی خودرو و درون کاپوت استفاده میشود ، با بالا بردن کامپوت خواهید دید که قسمت جلوی کاپوت مکانی برای قرار گرفتن این قلاب وجود دارد. از این سو سازده های این محصول تمام جوانب را با توجه به خودرو و اسپلیت ها که دو محصول پر استفاده از مانومتر شارژ کولر هستند ، در نظر گرفته شده است.

99/08/15

قیمت منیفولد شارژ گاز کولر

تا به این قسمت با محصول منیفولد آشنا شدید و دانستید که برای شارژ کردن علاوه بر گاز مربوطه نیاز به تجهیزات مورد نیاز است. قیمت منیفولد شارژ گاز کولر همچون گاز آن قیمتی داشته که باید پرداخت نماید و محصول را دریافت نمایید. ولی موضوع اینجاست که خرید این محصولات برای چه کسانی مقرون بصرفه می باشد.

تعمیرکاران با خرید یک کپسول و منیفولد می توانند تعداد زیادی ماشین یا کولر اسپلیت را شارژ نمایند. برای این دسته از افراد محصول بسیار مفید است و می توانند کسب درآمد نمایند . در کنار عرضه این خدمات ، مبلغی را به عنوان دستمزد خواهند گرفت ولی موضوعی که اینجاست ، مانومتر تا خراب نشود قابل استفاده و نیاز به خرید مجدد نیست.

برخی افراد برای خودرو های خود اقدام به جمع شدن چندین نفر و خرید این وسایل خواهند نمود که از پرداخت دستمزد جلوگیری می نمایند. که البته انجام اینکار توسط تعمیرکاران بهتر می باشد و از اتفاقات خطرناک جلوگیری می شود.

لازم به ذکر است که بدانید محصولات دارای تنوع زیاد هستند ولی در خصوص منیفولد شارژ کولر گازی اینگونه نیست ، کاربرد و ظاهری همچون محصول قرار داده شده در این بخش می باشد. البته برندهای در حال تولید محصول فوق کم می باشند.

شما می توانید برای خرید محصول مانومتر شارژ کولر با ما در ارتباط باشید و خرید خود را انجام دهید. مجموعه بالن صنعت با ارائه محصولات قیمت مناسب توانسته است مشتریان زیادی را از آن خود کند. شما هم می توانید از قیمت های ما برخوردار شوید.

در خصوص هر محصول باید در استفاده و نگهداری آن دقت به عمل آید تا عمر بیشتری نماید. مانومتر شارژ گاز کولر همچون سایر مانومتر ها باید به درستی استفاده شود و از همه مهمتر از ضربه خوردن جلوگیری شود. اگر به دنبال محصول پزشکی هستید می توانید مانومتر نجات را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]