کپسول استیلن یکی از سیلندرهای مصرفی در گازهای جوشکاری به شمار می آید. مرکز فروش کپسول استیلن در حسن آباد تهران می باشد ولی به دلیل تخصصی بودن در زمینه فروش این محصول ، همانند سایر ابزار ها رایج نمی باشد. بالن صنعت پخش کننده این سیلندر به شمار خواهد آمد که بتوان به شما قیمت مناسب را ارائه دهد.

مرکز فروش کپسول استیلن

جهت خرید کپسول استیلن دسته دوم و نو می توانید با مجموعه بالن صنعت تماس حاصل فرمایید. این موضوع در این گذینه گنجانده شده است که مشتریان برای تهیه این محصول در برخی موارد برای پرداخت مبلغ کمتر اقدام به خرید محصول دست دوم خواهند پرداخت.

مشتریان ما در کنار این محصول برای استفاده در جوشکاری از محصول سرپیک جوشکاری استیلن نیز استفاده می کنند.

در خصوص سیلندر استیل نکاتی ایمنی وجود دارد که باید آنان را رعایت کنیم ، این مواردی است که تمامی فروشندگان از آن مطلع نیستند و منجرب اتفاقات ناگوار خواهد شد.

کپسول گاز استیلن 7 پوندی
کپسول گاز استیلن 7 پوندی
  • به منظور محافظت از شیر کپسول استیلن در برابر برخورد های فیزیکی، کلاهک(سرپوش پیچی) باید بر روی کپسول استیلن بسته شود.
  • کپسول‌ گاز C2h2 باید با چرخ دستی جابه‌جا شود و حفاظت از آن‌ با بستن زنجیر به منظور جلوگیری از سقوط ضروری است. زیرا در صورت آسیب به کپسول استیلن ممکن است ماده متخلخل درون آن شکسته و منجر به تجمع گاز C2h2 در داخل کپسول و افزایش فشار و در نهایت انفجار شود.
  • به هیچ عنوان نباید کپسول استیلن را در معرض نور خورشید و یا مکانی گرم قرار داد. زیرا ممکن است در اثر گرما گاز استیلن به کربن و هیدروژن تجزیه شده و فشار داخل کپسول گاز استیلن بالا رود و منجر به انفجار شود.
  • عدم قرار دادن کپسول استیلن در معرض شعله‌ در مکان‌های جوشکاری باید توجه داشت که کپسول گاز استیلن حداقل حدود 5 متر دورتر از محل جوشکاری باشد.
  • همچنین باید از استعمال دخانیات در محل نگه‌داری کپسول گاز استیلن جدا خودداری کرد.
  • عدم قرار دادن کپسول استیلن در مجاورت گاز کلر ، گاز C2h2 در مجاورت کلر به شدت منفجر می‌شود.

بنابراین به هیچ عنوان از کپسول استیلن در محیط‌های کلر‌دار استفاده نشود و کپسول گاز C2h2 را در نزدیکی کپسول گاز کلر قرار ندهید.

ویدیو بستن رگلاتور استیلن

در این قسمت جهت آموزش یک ویدیو در خصوص بستن رگلاتور استیلن بروی مخزن فوق برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را مشاهده نمایید.

99/07/16

کپسول استیلن

مجموعه بالن صنعت در زمینه فروش کپسولها فعالیت گسترده ای دارد به گونه ای می توان گفت این مجموعه در تمامی سایز ها و قیمت ها می تواند سیلندر ارائه دهد. کپسول استیلن یکی از این مخازن است که در دو نوع 7 و 12 پوندی به فروش میرد. مصرف بالای این محصول در صنعت جوشکاری باعث شده است ، به دو صورت نو و دست دوم به فروش برسد.

در این مقاله سعی بر این موضوع بوده است که خود را به مشتریان معرفی نماییم که چه میزان فعالیت در خرید و فروش کپسول استیلن داشته ایم به گونه ای که تاثیر بسزایی روی قیمت کپسول استیلن می توانیم قرار دهیم. در نظر داشته باشید که مخازن فوق در مدل دست دوم با قیمت های متنوعی وجود دارد و آن هم دلیل بر میزان سالم بودن اجزا سیلندر می باشد.

سیلندر استیلن از دو سایز تشکیل شده است :

کپسول استیلن 7 پوندی : این محصول سایز کوچک کپسول استیلن است ، دارای وزن 20 کیلویی می باشد . مشخصات و توضیحات گسترده ای دارد که کامل تر در محصول خود معرفی نموده ایم. جهت مطالعه بروی لینک مربوطه در ابتدای خط کلیک نمایید.

کپسول استیلن 12 پوندی : این محصول نوع بزرگ کپسول استیلن است که بعضا به نام کپسول 40 لیتری استیلن نیز شناخته میشود.

در نظر داشته باشید که کپسول های اسیتلن از جنس فولاد می باشند و در دو رنگ زرد و قهوه ای به بازار عرضه می گردد. فشار در این مخازن 20 و 25 بار می باشد.

گاز استیلن

قیمت خرید کپسول استیلن

همانطور که پیش تر توضیحاتی در خصوص تنوع محصول به دلیل مصرف زیاد می باشد. قیمت کپسول استیلن به صورت ارتباط های مستقیم از جمله تماس تلفنی داده خواهد شد. کپسول هایی که از سوی مجموعه بالن صنعت خرید و فروش می گردد ممکن است در طی چند روز کاری کم به اتمام برسد و محصولات جدید جایگزین گردد.

از این سو قیمت ها مداوم در کاهش و افزایش خواهند داشت. تماس روزانه شما باعث خواهد شد قیمت دقیقی را دریافت نمایید.

به دلیل موقعیت مکانی مجموعه بالن صنعت در قلب ابزار ایران تهران موجب گردیده است که محصولات را بتواند به سراسر ایران طی یک روز ارسال نماید. این موضوع منجرب شده است مشتریان از سراسر کشور را جذب خود نماییم و در زمینه فروش و شارژ کپسول استیلن های آنان با یکدیگر همکاری نماییم.

در کنار هر محصول ممکن است نیاز باشد که محصولات دیگری خریداری شود تا بتوان از آن استفاده نمود. در کنار محصول معرفی شده نیاز به خرید مانومتر می باشد که بهترین آن را می توانید از قسمت مانومتر استیلن مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]