مخزن کرایوژنیک چیست؟ فروشگاه بالن صنعت به عنوان بزرگترین واردکننده انواع سیلندر، گازهای خالص و تجهیزات جوش و برش، توانایی ارائه انواع مخزن کرایوژنیک در حجم های متفاوت 175 لیتر،  197 لیتر، 216 لیتر را دارا می باشد.

مخزن کرایوژنیک

مخزن کرایوژنیک (دوئر) با استفاده از چند لایه عایق برای ذخیره سازی و حمل و نقل نیتروژن مایع استفاده می شود، همچنین مخزن کرایوژنیک (دوئر)  برای گازهای اکسیژن مایع، آرگون مایع، کربن دی اکسید مایع و نیتروس اکساید استفاده می شود. مخزن کرایوژنیک فشار و انداره استاندارد می باشد که مطابق با الزامات اقتصادی و مقدار مصرف ، تولید و توزیع می شود .

مخزن کرایوژنیک (دوئر) از دو مخزن تشکیل شده است که مخزن اصلی درون یک پوسته خارجی قرار دارد ، که همان مخزن بیرونی می باشد و حد فاصل این دو مخزن ، از مواد های عایق مانند پرلیت تشکیل شده است که بر اساس روش غربال مولکولی عمل می کند .

مخزن درونی و همچنین لوله های درونی مخزن ، از جنس استنلس استیل می باشد. که این امر موجب تضمین مرغوبیت و کیفیت مایعات گازی می باشد که خود عامل مهمی در بالا نگه داشتن خلوص گازهاست در جاهایی که خلوص بسیار مهم می باشد، مانند صنایع الکتریکی ، غذایی و دارویی .

این محصول ( مخزن کرایوژنیک (دوئر)) با استفاده از تکنیک های پیشرفته و فناوری روز دنیا که تحت سیستم کنترل کیفیت می باشد، ساخته می شود.

مشخصات فنیم خزن کرایوژنیک چیست؟

جنس مخزن کرایوژنیک (دوئر) از آلومینیوم می باشد که متضمن عمر طولانی و کیفیت بالای این محصول می باشد. این مخازن در گروه کپسول های جوش داده شده (welded)  قرار می گیرد که دارای چند لایه عایق خلاء برای نگهداری میعانات گازی می باشد.

موارد مصرف مخزن کرایوژنیک

نیتروژن مایع برای فرآیندهای برودتی و سرمازایی و همچنین جهت ذخیره، نگهداری و انتقال فرآورده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که نیتروژن مایع دارای دمای بسیار پایین (196-) می باشد، نگهداری و حمل و نقل آن ها در شرایط خاص انجام می گیرد.

مخزن کرایوژنیک (دوئر)  با توجه به داشتن این شرایط خاص، برای نگهداری نیتروژن مایع استفاده می شود. همچنین مخزن کرایوژنیک (دوئر) در صنایع دیگر مانند صنایع الکتریکی و دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مخزن کرایوژنیک (دوئر)  بیشتر برای استفاده از اکسیژن مایع، نیتروژن مایع و LNG در دمای منفی 150- تا 200- درجه سلسیوس استقاده می شوند و در صنایع نفت و گاز، هوافضا، انرژی های نوین، احتراق، حفاری، بتون ریزی، عملیات حرارتی سرد، سلول های بنیادی، مواد غذایی و تامین اکسیژن بیمارستان ها کاربرد دارند.

نکات ایمنی مخزن کرایوژنیک:

  • مخزن کرایوژنیک (دوئر) را به هیچ عنوان در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • مخزن کرایوژنیک (دویر)  را در موقعیت ثابت قرار دهید و از سقوط یا افتادن آن از ارتفاع جلوگیری کنید.
  • بدنه مخزن کرایوژنیک (دویر) را از اجسام برنده و تیز دور نگه دارید.
  • از وسیله حمل و نقل مناسب برای جابجایی مخزن کرایوژنیک (دوئر) مخزن کرایوژنیک چیست؟  استفاده نمایید.
  • در استفاده از مخزن کرایوژنیک (دوئر) از تجهیزات (گیج , مانومتر , شیر و اتصالات مخزن) دارای استاندارد مناسب استفاده کنید.

99/09/11

کرایوژنیک

یکی از مسائلی که در زمان خرید این محصول بوجود خواهد در بحث قیمت و کیفیت محصول می باشد. کرایوژنیک در مخازنی مورد خرید و فروش قرار خواهند گرفت که علاوه بر نو بودن در قسمت دست دوم نیز خرید و فروش میشود. این موضوع به دلیل قیمت بالای محصول می باشد.

استفاده از کرایوژنیک در تمامی صنایع مورد استفاده قرار نمی گیرد. بلکه در مکان هایی که نیاز به گاز مایع باشد و مصرف بالا باشد برای استفاده مقرون به صرفه و زمان اتمام آن از محصول فوق برای نگهداری این گاز و استفاده ، تهیه خواهد شد.

یکی از مواردی که استفاده در آن کرایوژنیک دیده میشود ، در انتقال و نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بهترین خریدار و فروشنده مخزن کرایوژنیک شده ایم و توانسته ایم محصولات را با کیفیت خوب خریداری و به فروش برسانیم. مجموعه بالن صنعت فعال در زمینه خرید و فروش مخازن سیلندری می باشد.

بهترین خریدار و فروشنده مخزن کرایوژنیک

همانطور که در تصویر می بینید استفاده از مخازن می تواند به صورت های مختلف انجام گردد. مخازن کرایوژنیک در سایز های مختلف می باشد و به صورت ثابت و چرخدار به فروش خواهد رسید. در برخی از موارد در خرید و فروش هایی که انجام خواهیم داد ، ممکن است محصول دارای پایه و شرایط کاملی باشد و ارائه گردد.

قیمت مخازن کرایوژنیک

بالن صنعت با توجه به فعالیت در زمینه خرید و فروش تجهیزات جوش و برش ، توانسته است در زمینه مخازن فعالیت جدی داشته باشید. فروش مخازن کرایوژنیک یکی از محصولاتی است که در سبد فروش ما قرار گرفته است. در این مخازن گاز های مختلفی را می توان شارژ کرد که در این بخش در جهت ذخیره ازت مایع معرفی گردیده است.

در زمان استفاده از گازها ، محاسبه خرید محصول درست در جهت مقرون بصرفه بودن بسیار حائز اهمیت است. مخازن از کوچکترین سایز تا مخازن کرایوژنیک وجود خواهند داشت.

قیمت هر محصول با توجه به میزان حجم و متریال استفاده شده در ساخت آن می تواند متفاوت باشد. قیمت مخازن کرایوژنیک با توجه به ساخت آنان از جنس آلومینیوم که در جهت سبک تر بودن و البته تحمل دمای پایین موجب افزایش قیمت و همچنین قادر هستند حجم بیشتری از گاز را درون خود ذخیره نمایند. جهت مشاهده جدول سایز مخازن می توانید از مقاله فلاسک ازت مایع اطلاعات کاملی را دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]