شیلنگ دوقلو با توجه به نوع مارک تنوع زیادی داراست که مجموعه بالن صنعت در زمینه فروش آنان فعالیت دارد. لیست قیمت شیلنگ دوقلو در این قسمت و به صورت زمان های مکرر اقدام به بروزرسانی می نماییم. لیست قیمت شیلنگ دوقلو با توجه به شرایط واردات تغییر خواهد نمود که در برخی موارد مجبور خواهیم بود قیمت ها را برای مدت زمان اندکی از سایت برداشته و با تماس های تلفنی پاسخگوی مشتریان در زمینه فروش این محصول اقدام نماییم.

لیست قیمت شیلنگ دوقلو

ما در تلاش بوده ایم که در زمان های ثبات بازار اقدام به فروش محصولات به صورت آنلاین باشیم که این موضوع را در خصوص کالای فوق رعایت نموده ایم.

هر کدام از محصولات در صفحه ای جداگانه فروش میرسد. برای مثال می توانید محصول کره ای را از لینک شیلنگ هوا برش کره ای مشاهده نمایید.

در این قسمت محصولات دیگری علاوه بر کره ای درون سایت قرار داده ایم که می توانید از دسته بندی مربوطه به مشاهده تمامی محصولا بپردازید.

لیست قیمت در حال بروزرسانی می باشد.

شیلنگ جوشکاری دوقلو کره ای
شیلنگ جوشکاری دوقلو کره ای

کاربرد

استفاده با اکسیژن ، استیلن ، L.P.G. گازهای غیر قابل احتراق مطابق BS 5120، ISO 3821، EN 559، DIN 8541، SIS 278265، I.S. 714

ساخت و ساز

یکپارچه. لاستیک مصنوعی مناسب برای جوشکاری گازها.
تقویت: الیاف مصنوعی با کشش بالا.
پوشش: قرمز ، آبی ، سیاه ، نارنجی.
آب و هوا ، گرما و مقاوم در برابر سایش

اطلاعات بیشتر کسب نمایید

بالن صنعت یک عرضه کننده برتر شیلنگ های صنعتی در سطح کشور برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی است. شیلنگ های جدید به طور مداوم برای صنایع نو ظهور و مستقر در حال توسعه هستند. برای کارهای های ویژه ، شیلنگ های سفارشی نیز موجود است.

لیست قیمت شیلنگ دوقلو

شیلنگ های جوشکاری برای کاربردهای جوشکاری گاز اکسی طراحی شده و شیلنگ جوشکاری های دارای کد رنگی در پیکربندی های دوقلو و تک برای استیلن ، هیدروژن ، گاز طبیعی ، پروپان و پروپیلن ، اکسیژن و گازهای بی اثر می باشند.

99/08/08

قیمت شیلنگ دوقلو هوا برش

شیلنگ های هوا برش در سایز های مختلف امکان قیمت گذاری از سوی مجموعه بالن صنعت وجود دارد. قیمت شیلنگ دوقلو هوا برش بر اساس برندها و نوع های آنان متفاوت است. به همین دلیل نمی توان نوع مالزی را با کره ای یا چینی یک قیمت دانست.

برخی دیگر از محصولات از نوع نخی و نسوز می باشند. شیلنگ ها بر اساس نوع آب و هوا تغییر حالت هایی را دارند که پاره شدن و ترک برداشتن آنان منجرب از بین رفتن محصول خواهد شد.

قیمت شلنگ دوقلو در استفاده از جوشکاری و برشکاری را می توانید از ما جویا شوید. ارتباط های تلفنی و ارسال ایمیل جهت دریافت قیمت راه هایی است که مجموعه بالن صنعت آماده نموده است.

شیلنگ های جوشکاری و برشکاری در متراژ های اصلی 100 متری می باشد که به صورت حلقه ارائه میشود. این مجموعه بر اساس درخواست مشتری اقدام به فروش حلقه و متری می باشد.

مشتریانی که به صورت حلقه ای خرید می کنند از قیمت پایین تری برخوردار خواهند بود. ما توانسته ایم بر این اساس مشتریان عمده و شرکتی را به خود اختصاص دهیم و دلیل اصلی این موضوع می تواند کیفیت محصولات بشمار آید.

تفاوتی بین شیلنگ های دوقلو نوع جوشکاری و برشکاری نیست و می توان در دو مدل استفاده نمود. قیمت شیلنگ دوقلو جوشکاری از متراژ های 8000 هزار تومان به بالا می باشد که بر اساس مارک و متراژ فروش را خواهیم داشت.

آیا میدانید ؟

آیا میدانید که آب و هوا تاثیر بسزایی در طول عمر شیلنگ ها دارد ؟ بله درست است شیلنگ ها طول عمری خواهند داشت که یکی از تاثیرات آنان آب و هوا می باشد. سرما و گرما باعث ترک خوردن شیلنگ های جوشکاری شما می باشد.

سعی کنید از محصولات با کیفیت استفاده نمایید تا با مشکل سرما و گرما کمتر مواجه شوید. یکی از این محصولات می توان به شیلنگ دوقلو مالزی اشاره نمود که از محصولات با کیفیت با طول عمر بالاتر می باشند. البته قیمت بالاتری خواهند داشت.

99/10/18

شیلنگ دوقلو

بالن صنعت فروشنده انواع شیلنگ های هوابرش می باشد که به صورت تک و دوقلو بفروش میرسد. شیلنگ دوقلو های موجود در مجموعه ما با توجه به جنس و قیمت دارای تنوع بسیاری می باشد. از کشور های ایتالیایی گرفته تا محصولات چین را می توانیم عرضه نماییم.

محصولات با توجه به استقامت که خواهند داشت به جذب مشتری خواهند پرداخت. مشتریانی که به دنبال شیلنگ نسوز هواجوش هستند تا مشتریانی که تمایل به خرید شلنگ ارزان قیمت خواهند بود.

شیلنگ های جوشکاری و برشکاری در معرض تکه اجسام داغی هستند که ممکن است به سمت شلنگ پرتاب شود. شلنگ دوقلو با کیفیت در این قسمت خود را نمایان خواهد کرد. از سوی دیگر با گرم و سرد شدن هوا می توان دانست که محصول خریداری شده به چه میزان در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم خواهد بود.

این ها می تواند عواملی در ایجاد تغییر قیمت محصولات گردد. از محصولاتی که در کنار شیلنگ ها جهت بالا بردن ایمنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت می توان به فلش بک دیر اشاره نمود که نوع های مختلفی را دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]