لوازم و قطعات جوش و برش

لوازم و قطعات جوش و برش بالن صنعت وارد کننده انواع نازل مورکس ، کلاهک مسی و برنجی ، سوزن زینسر چهار عددی و انواع سری نقطه جوش می باشد .

لوازم و قطعات جوش و برش

نازل مورکس طرح انگلیس

نازل مورکس انگلیسی این نازل دارای یک روپوش و یک مغزی برنجی میباشد.
روپوش مسی: جنس این روپوش مس بوده واز الیاژ بسیار عالی و با ضخامت استاندارد تولید شده است.

مغزی برنجی: این قطعه از برنج وبا دستگاه CNC با دقت بالا تولید شده است که دارای شیار های ریز جهت مصرف کم گازمی باشد تولید شده است.

هنگام انتخاب نازل های برشکاری چند نکته راباید در نظر گرفت .

  1. نوع جنس موردی که میخواهید برش دهید.
  2. ضخامت برش قطعه یا فولادی که میخواهید برش دهید .
  3. شکل و نوع برشی که میخواهید انجام دهید .
  4. به دلیل واردات یک سری نازلهای چینی نوع جنس نازلی که میذ خواهید انتخاب کنید بسیار مهم است زیرا این نازلهای چینی از درجه کیفی مختلفی برخوردارند.

انواع نازل های چینی،تایوانی،انگلیسی،بوتان در سایزهای زیر می باشد.

1.161.323.323.645.641/8
کلاهک مسی
کلاهک مسی

کلاهک زینسر طرح آلمان

کلاهک مسی و کلاهک برنجی طرح زینسر آلمان
کلاهک مسی:
این کلاهک از بهترین الیاژ مس (شرکت مس شهید باهنر) تولید شده که در مقابل حرارت مستقیم بالا1200درجه سیلیسیوس مقاومت دارد. کلیه تراشکاری این کلاهک بادستگاه CNC طبق نمونه آلمانی تولید شده است. وقابل رقابت با نمونه اصلی می باشد.

کلاهک برنجی:
از بهترین الیاژ ترکیببی برنج اکستروژن تولید شده است که در مقابل حرارات مستقیم بالای 400درجه مقاومت دارد. کلیه تراشکاری این کلاهک با دستگاه تمام اتو ماتیک و مطابق با

نمونه المانی تولید شده است.

"<yoastmark

سری نقطه جوش و لغلغه جوش

سری نقطه جوش : سری نقطه جوش های فوق دارای3سایزمی باشد.کوچک حدودا 5 سانتی متر متوسط7سانتی متر بزرگ حدودا 10 سانتیمتر که ضخامت آنها 12 میلی متر می باشد واز بهترین مواد مس حال حاضر کشور عزیزمان ایران تولید شده است واین کالا برای نقطه جوش در زاویه های مختلف کاربرد دارد.

سوزن زینسری
سوزن زینسری

نازل های جوش

"<yoastmark

سوزون 4عددی کلاهک زینسر

لوازم و قطعات جوش و برش – سوزن 4عددی زینسر که کاربرد ان برای قرار گرفتن داخل کلاهک دسته برش زینسر می باشد .

که دارای 4 شماره(1.2.3.4)است . این سوراخ ها تنوع برشکاری را از سایز کوچک به بزرگ متغیر می سازد این کالا از بهترین متریال حال حاضر کشور عزیزمان ایران با دست توانمد ایرانی تولید شده است.

شفت و مهره مانومتر زینسر

شفت ومهره مانرمتر برای مانومتر های زینسر استفاده میشود که کلیه تراشکاری آن طبق نمونه اصل می باشد واز بهترین متریال حال حاضر کشور عزیزمان ایران تولید شده است

بالن صنعت وارد کننده لوازم و قطعات جوش و برش و انواع نازل ،مهره هوا ، شفت زینسری و غیره می باشد.

بروزرسانی 99/06/31

لوازم جوش برش

مجموعه بالن صنعت فروشنده وسایل و ابزار های مورد نیاز در جهت جوشکاری و برشکاری می باشد. لوازم جوش برش دارای تنوع زیادی می باشد که نیازنمد یک فروشگاه با توانایی قرار دادن تمامی محصولات در ویترین خود باشد. از این سو مجموعه بالن صنعت در این راستا توانسته است این اقدام را انجام دهد.

علاوه بر فروشگاه این مجموعه وجود وبسایت انلاین می توانید تمامی محصولات موجود در فروشگاه را مشاهده کنید که گستردگی لوازم جوش برش را به نمایش خواهد گذاشت. در هر محصول میزان متعدد برند تولید کننده با کیفیت های گوناگون و همچنین سایز بندی این شرایط  را به وجود آورده است.

از قطعات کوچک همچون فلش بک گرفته تا دستگاه ها و کپسول 50 لیتری که همگی در بستر لوازم جهت جوشکاری یا برشکاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فروش لوازم جوش و برش

لوازم جوش و برش همانطور که اشاره شد برای تشکیل شدن یک پک برای استفاده در صنعت شامل قطعات ریز تا درشت میشود که همگی آنان پیرو قرار گیری و مچ شدن با یکدیگر می باشند. تمامی محصولات باید بر اساس نوع خود خریداری شده و استفاده گردد.

استفاده از یک سیستم هوا برش در جهت استفاده از سرپیک برش نیاز به خرید سوزن و کلاهک های یدک و سایز مناسب کار و استفاده در سرپیک می باشد.

قطعات جوش برش

امروزه قیمت ابزارالات بسیار تغییر کرده و فروشنده ها کمتر شده اند، فروش برخی از محصولات نیاز به تخصص دارد که در آنان کاهش بیشتر به چشم خواهد خورد. قطعات جوش برش همانند سایر ابزار های معمولی اعم از دریل و پیچ گوشتی نیست که فروشنده های زیادی بتوانند در آن فعالیت نمایند.

خرید قطعات جوش برش نیاز به دانش و تجربه در فروشنده می باشد که مشتری بتواند از آن مشاوره گرفته و اقدام به خرید ابزار مفید و مورد نظر شود.

فروش قطعات جوش برش در مجموعه بالن صنعت از سالیان قبل در حال انجام است و هم اکنون ادامه دارد. ما تنوع محصولات را بوجود آورده ایم تا با توجه به نیاز مشتریان و همچنین میزان برآورد هزینه آنان بتوانیم محصولات را در خدمتشان قرار داهیم.

قطعات تورچ آرگون

قطعات برگرفته از نوع های چینی ، ایرانی و آلمانی می باشد که در برخی از محصولات کشور های ژاپن و برخی دیگر از کشورهای اروپایی را شامل خواهد شد.

وجود لوازم یدکی در کنار فروش ابزارالات اعم از تورچ آرگون نیاز مبرم است تا مشتری پس از خرید محصول خود از داشتن قطعات و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]