لامپ مادون قرمز

مجموعه بالن صنعت در راستای خدمت رسانی به بیمارستان ها و مردم عزیز اقدام به فروش لامپ اینفرارد با قیمت مناسب نموده است. لامپ مادون قرمر پورسا porsa دارای خواص و کاربرد های فراوانی است که در سلامتی انسان تا حیوانات تاثیر مستقیم خواهد داشت. البته استفاده نادرست و زیاد باعث بوجود آمده آسیب به بافت بدن خواهد شد.

لامپ اینفرارد

فروش لامپ با اشعه مادون قرمز با قیمت مناسب جهت استفاده صنعتی ، پزشکی و شخصی انجام خواهد شد. لامپ اینفرارد یا همان لامپ مادون قرمز 250 وات می باشد که به صورت 230 ولت می باشد. این محصول با کد E27 ارائه میشود. محصول فوق در راستای مصارف گوناگونی ارائه خواهد شد که در این بخش به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

به طور کلی می توان اینگونه ارائه نمود که لامپ مادون قرمز موجب گرم شدن خواهد شد.

خرید لامپ مادون قرمز اینفرارد 250 وات E27

استفاده از لامپ E27 در پزشکی :

در پزشکی استفاده از این محصول به صورت های گوناگون انجام میشود. در پزشکی می توان به فیزیوتراپی اشاره نموده که استفاده از لامپ مادون قرمز در راستان افزایش موضعی گردش خون در مفاصل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استفاده از لامپ مادون قرمز در پزشکی

این مورد به صورت ناخواسته و بر اساس تجربه در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت. استفاده از لامپ مادون قرمز در کرسی به این صورت مورد استفاده قرار می گرفت که آن را به سقف کرسی متصل می نمودند تا موجب تابیدن به زانو های آنان گردد ، این کار باعث رساندن فواید مورد نیاز به بدن می گردید.

استفاده از لامپ مادون قرمز در کرسی

از موارد دیگر استفاده از لامپ مادون قرمز ، استفاده در طول درمان سرطان می باشد.

استفاده از لامپ فوق در حیوانات :

استفاده از این لامپ در حیوانات برای پرورش دادن بسیار استفاده میشود. یکی از این موارد استفاده در مرغداری می باشد. جوجه های تازه به دنیا آمده جهت گرم کردن را می توان از این لامپ استفاده نمود. لامپ مادون قرمز باعث گرم کردن جوجه خواهد شد. علاوه بر این مورد در خانه یا فروشگاه های پرندگان با سر رسیدن فصل سرما می توان محیط و دمای حیوانات را با لامپ فوق گرم نگه داشت.

از دیگر ویژگی این محصول می توان به از بین بردن حشرات بروی پردندگان اشاره نمود که موجب حفظ سلامتی پرندگان شما خواهد شد.

استفاده از لامپ مادون قرمز

تا به این قسمت اطلاعاتی در خصوص استفاده از این محصول به دست آوردید. استفاده از لامپ مادون قرمز به صورت شخصی نیز قابل انجام است. می توان آن را به دستگاه های خانگی خود متصل کنید و به سمت بدن خود بتابید تا برای بدن خود فوایدی را بوجود آورید.

در نظر داشته باشید این محصول همانطور که از فواید خوبی برخوردار است ، استفاده بیش از حد و نادرست ممکن است موجب آسیب زدن به بدن شما شود ، از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آسیب زدن به پوست
  • چشمان
  • رگ های بدن

به طور کلی می توان گفت هر محصولی با استفاده به اندازه می تواند برای ما مفید باشد و استفاده بیش از حد دارای مضراتی خواهد بود.

قیمت لامپ مادون قرمز

قیمت لامپ اینفرارد

مجموعه بالن صنعت در راستای ارائه برخی محصولات پزشکی صنعتی توانسته است قیمت مناسبی در خصوص این محصول ارائه نماید. قیمت لامپ مادون قرمز با توجه به شرایط خریدار می تواند قیمت بسیار مناسبی از مجموعه ما دریافت نماید. ما توانسته ایم محصولات دیگری را ارائه نماییم که برای نمونه می توان به مانومتر پزشکی احیا اشاره نمود که در تنفس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]