کپسول های خانگی بعد از استفاده در مدت زمان مشخص توسط خانه دار ها و مجموعه ها صنعتی قابل استفاده نیستند. قیمت کپسول گاز خانگی دست دوم به این دسته از کسپول ها اطلاق می گردد. مجموعه بالن صنعت اقدام به خرید و فروش آنان به عنوان دست دوم می نماید. برند این مخزن ها بوتان ، پرسی و ایران گاز می باشد. قیمت هر کپسول با توجه به میزان سالم و تمیز بودن آن تعیین میشود.

قیمت کپسول گاز خانگی دست دوم

مصرف کنندگان جهت خرید یا فروش در زمان تماس قیمت را خواستار خواهند شد، ولی اینگونه محصولات که از استفاده قبلی حاصل شده اند ، باید میزان کیفیت محصول سنجیده شود.

توجه : این تصویر فقط یک نمونه است ، برای خرید یا فروش حتما تماس بگیرید و تصاویر محصولات موجود را دریافت نمایید.

کپسول دست دوم
کپسول دست دوم

فروشنده ای دارای کپسولی با میزان سالمی 60 درصد باشد و میزان سالمی محصولات بالن صنعت 90 درصد باشد ، طبیعا می توانند قیمت پایین تری نسبت به مجموعه مار ارائه دهند.

با مشاهده تصاویر محصولات می توانید تا حدودی از میزان کیفیت محصول مطلع شد.

همچنین در زمان خرید از سوی مجموعه ما شرایط به همین روال خواهد بود ، که بتوان قیمت مناسبی در مقابل محصولات شما ارائه دهیم.

مجموعه های صنعتی از این کپسول گاز خانگی دست دوم در جهت جوشکاری هوا گاز در صنعت جوش و برش ، همچنین در مشاغل ایزوگام جهت گرم نمودن استفاده کثیری می شود.

ما علاوه بر کپسول خانگی در خرید سایر سیلندرها اقداماتی را مبذول نموده ایم ، لطفا از این قسمت مشاهده کنید : کپسول نو و دست دوم مزایده ای

قیمت ثابت یا حدودی

موردی که مشتریان زیادی در تماس های خود از ما درخواست قیمت حدودی می نمایند. در نظر داشته باشید ، محصولات فوق از مبلغ سودهای پایینی برخوردار هستند.

سیلندر دست دوم و نگهداری از آنها

در این زمان که قیمت خود محصولات زیاد نیست ، تفاوت قیمت یک محصول با کیفیت همسان در دو مجموعه می تواند اختلافی 5000 تومانی داشته باشد.

پس با حدود قیمت گفتن ، ممکن است اعتبار مجموعه ما با پایین ترین صحت خود برسد.

ما در زمان خرید و فروش ، میزان رضایت مشتری در اولویتمان خواهد بود.

از سایر سیلندر ها نیز برای جوشکاری و برشکاری استفاده میشود که علاوه بر محصول فوق می توان به کپسول استیلن اشاره نمود که مورد تقاضا و مصرف بسیاری از مشتریان می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 3.7]