قیمت مانومتر زینسر

بالن صنعت وارد کننده و فروشنده انواع مانومتر زینسر یا رگلاتور زینسر چینی ،آلمانی ،تایوانی در گازهای مختلف می باشد .

امروزه در بازار قیمت حرف اول فروش را میزند که شرکت بالن صنعت با توجه به قیمت مانومتر زینسر که برای فروش میگذارد خود را از بقیه رقبا جلو انداخته است .

نام محصولرگلاتور صنعتی زینسر
کد محصولzinser-regulator

رگلاتور زینسر

شرکت ZINSER دارای انواع مانومتر زینسر در گازهای مختلف بوده که در زیر آورده شده است:

1-رگلاتور زینسر دو مرحله ایی

2- رگلاتور جوشکاری با الکترود جوش

3- رگلاتورهای فلومتر دار

4- رگلاتورهای هوای فشرده

همه این مانومتر یا رگلاتور زینسر برای گازهای اکسیژن ، ازت ، آرگون ، دی اکسید کربن ،هیدروژن ، هلیوم ، هوای فشرده ، استیلن و پروپان است.

مانومتر زینسر اکسیژن که مخصوص گاز اکسیژن بوده و دارای فشار ورودی 200 بار می باشد .

جنس بدنه رگلاتور زینسر از برنج مقاوم می باشد.

رگلاتور زینسر برای انواع گاز کاربرد دارد .

مانومتر زینسر اصلی ساخت کشور آلمان می باشد .

مشخصات :

  • از رگولاتور زینسر جهت اندازه گیری فشار استفاده میشود به طور کلی فشار گاز محبوس در یک ظرف را اندازه گیری می کند.
  • regulator zinser مناسب برای گاز اکسیژن می باشد.
  • ساخته شده از آلیاژ برنج با مقاومت بالا
  • کد فنی 001-2511740
  • رگلاتور این مانومتر مناسب برای سیلندر های فشار بالای 40 لیتری و 50 لیتری گاز اکسیژن می باشد.
  • دارای دو گیج نشان دهنده فشار ورودی و خروجی.
  • فشار ورودی این مانومتر200 بار می باشد.
  • این مانومتر قابلیت تحمل فشار بالای کپسول را دارد.
  • از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد.
  • ایده آل برای کاربردهای صنعتی و پزشکی .
  • بدون گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • ساخت کشور آلمان.

مانومتر یا رگلاتور زینسر در داخل جعبه مقوایی قرار گرفته که بر روی جلد آن علامت و برجسب زینسر نمایش  داده می شود .

و دارای مهر که علامت sauerstorf بر روی آن نقش بسته و کد مانومتر زینسر که دارای شماره 2511740-001 به رنگ ابی نوشته شده است .

از مشخصات بسته بندی کارتن این است که روی آن سه منگنه و پشت آن دو منگنه است .

درجه مانومتر زینسر آلمان با برند ویکا که آلمان که روی رگلاتور های معروف نصب می شود .

و همچنین روی بدنه مانومتر که دارای قالب سازی یکدست می باشد ،نوشته(made in germany ) حک شده است

در نوع قلابی آن از نوشته استاندارد ژرمنی استفاده شده است.

بالن صنعت وارد کننده انواع مانومتر زینسر یا رگلاتور زینسر در برندهای مختلف می باشد:

1- مانومتر زینسر آرگون

2- مانوتر زینسر اکسیژن

3- رگلاتور زینسر استیلن

4- رگلاتور زینسر ایر

99/07/19

قیمت مانومتر زینسر

محصولات جوش و بر تنوع زیادی دارند که در خصوص زینسر به دلیل محبوبیت و کیفیت بالا این موضوع دو چندان شده است. قیمت مانومتر زینسر را جویا میشوید پس باید بدانید که از کدام نوع آن مورد نیاز شما می باشد تا بتوانید قیمت صحیح را جمع آوری کنید. بیان جمله قیمت مانومتر زینسر چند است ؟ به درستی نیست ، زیرا در آن موقع سوالاتی ایجاد خواهد شد که چه نوع گازی باشد و ساخت کدام کشور باشد.

بله درسته ، مانومتر زینسر توانسته است در گازهای مختلف مانومتر های تخصصی ایجاد نماید تا بتواند پکیج کاملی از محصول در زمینه جوش و برش را ارائه دهد. در نظر داشته باشید این برند دارای سایر ابزارالات جوشکاری و برشکاری می باشد که معروفترین آنها می توان به سرپیک زینسر اشاره نمود که مورد حمایت اکثر مصرف کنندگان جوش و برش می باشد.

ما در مجموعه بالن صنعت توانسته ایم پکیج برند زینسر را ارائه دهیم که همگی در بسته بندی اصلی بوده و پلمپ شده ارائه می گردد.

مورد دیگری که در زمان خرید برای شما به وجود خواهد آمد ، مسئله اصلی یا چینی بودن محصولات زینسر می باشد. مانومتر زینسر بعد از تولیدات اصلی از سوی شرکت این برند اقدام به ارائه نمایندگی به برخی کشورهای قادر به تولید گردید. که این موضوع باعث گردید محصولات زینسر در سایر کشور ها اعم از آلمان ، مالزی ، چین تولید گردد.

این موضوع باعث گردید که قیمت ها تغییرات زیادی داشته باشند. قیمت مانومتر زینسر چینی نسبت به سایر کشور ها در ایران قیمت پایین تری دارد به این دلیل که این کشور دارای کیفیت های مختلف در تولید خود است ولی متاسفانه ارزان ترین آنها به ایران وارد می شوند. با همه این حال به دلیل تکنولوژی و اهمیت زینسر ، محصولات چینی این برند در بین برندهای چینی جایگاه بهتری داشته و فروش خود را گسترش داده است.

قیمت مانومتر اکسیژن زینسر

در بین کشور های تولید کننده زینسر به شما گفتیم که چینی ارزانترین آنها به شمار میرود . در خصوص نوع گازها می توان به اکسیژن اشاره نموده که قیمت پایین تری بین سایر گازهای موجود می باشد. قیمت مانومتر اکسیژن زینسر بر اساس نوع اصلی و چینی بودن متفاوت است که از سوی مجموعه بالن صنعت ارائه می گردد.

در خصوص سایر محصولات می توانید در مقاله مانومتر استیلن مدل دیگری از گاز آن را مشاهده نمایید.

در نظر داشته باشید بین محصول اصلی و چینی تفاوت قیمت بسیاری مشاهده می گردد که می توان این اختلاف را مبلغی بالغ بر 1000000تومان در نظر داشت. پس در زمان خرید محصولات اصلی از اصل بودن مانومتر زینسر اصل در حال تحویل اطمینان حاصل کنید.

مانومتر زینسر اکسیژن

خرید مانومتر زینسر

در صورتی که به دنبال فروشنده مانومتر زینسر هستید می توانیم با توجه به حضور شما در این صفحه خاطر نشان شویم که مجموعه بالن صنعت فروشنده محصولات جوش و برش اعم از ابزار برند زینسر می باشد. این مجموعه وارد کننده مانومتر زینسر از کشور آلمان و چین می باشد. این موضوع سبب شده است بتوانیم قیمت مناسبی را عرضه نماییم.

شما قادر خواهید بود در این مجموعه به مقایسه محصولات اصلی و غیر اصل بپردازید تا در زمان خرید اطمینان حاصل نمایید. خرید مانومتر زینسر در نوع اصل و چینی می تواند از مجموعه بالن صنعت تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان آورد. در کنار خرید می توانید با سایر محصولات اصلی دیگر همچون مانومتر گلور ساخت سوئیس مقایسه نمایید.

99/08/29

مانومتر فلومتردار زینسر

در این قسمت به یکی دیگر از محصولات خوب زینسر اشاره خواهیم کرد که در گاز آرگون بسیار مورد استفاده خواهد گرفت. مانومتر فلومتردار زینسر دارای یک گیج برای نمایش میزان گاز موجود درون سیلندر و یک فلومتر جهت نمایش میزان فلو خروجی می باشد. این محصول بر روی سیلندر های صنعتی بسته خواهد شد و جهت استفاده از گاز درون کپسول استفاده خواهد شد.

کیفیت در این محصول زبان زد نداشته و می توان از تاپ ترین برندها در کشورمان معرفی نمود. در نظر داشته باشید که هر مانومتر فلومتردار می تواند در گازهای مختلف باشد که بر اساس نیاز می توانید خرید کنید و البته بروی آنان علامت هایی جهت نمایش گاز مربوطه وجود دارد.

مانومتر فلومتردار زینسر

یک تصویر نمونه از مانومتر فلومتر دار زینسر در این قسمت برای شما قرار داده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

قیمت مانومتر فلومتردار زینسر

مجموعه بالن صنعت با توجه به فعالیت در زمینه جوش و برش توانسته است خدمات ارزنده ای را در این قسمت عرضه نماید که فعالیت زیاد منجرب شده است بتواند قیمت مناسب را ارائه نماید. در خصوص قیمت مانومتر های زینسر به دلیل خرید و فروش توانسته است بتواند با قیمت مناسب محصولات را به دست مشتریان برساند.

در صورتی که شما نمی دانید برای شغل خود از محصول اصلی زینسر استفاده نمایید یا چینی که تفاوت قیمت بسیار زیادی داشته ، خواهید توانست با شماره تماس های موجود در وبسایت با ما در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

ما توانسته ایم در وب سایت خود اطلاعات زیادی در خصوص مانومتر فلومتر دار زینسر و سایر برندها تنوع ایجاد نماییم که می توانید آنان را مشاهده نمایید. بعد از خرید محصول فوق نیاز به سایر محصولات خواهید داشت تا بتوانید به جوشکاری بپردازید ، پیشنهاد می کنیم صفحه سرپیک برش زینسر آلمان را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]