بالن صنعت فروشنده تجهیزات سرپیک جوشکاری و برشکاری در برندهای اصلی و چینی می باشد. قیمت سرپیک هوا برش گلور یکی از موضوعاتی است که به دلیل اصلی بودن گلور سوئیس و البته چینی آن در بازار موجود می باشد از استقبال شدیدی برخوردار شده است. قیمت سرپیک هوا برش گلور اصلی و چینی چقدر است و چگونه آنرا تامین کنیم را می توانید از مجموعه ما جویا شوید.

قیمت سرپیک هوا برش گلور

مجموعه بالن صنعت سعی نموده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات همیشه قیمت های مناسب را عرضه نماید تا مشتریان را برای خود حفظ نموده و با توجه به قیمت های مناسب فروش سرپیک هوا برش بخصوص گلور توانسه است مشتریان روز افزونی در این محصول بیابد.

سرپیک هوابرش گلور اصل سوئیس می باشد و دارای تنوع زیادی بوده که برای آگاهی از قیمت ها و مشاوره در خصوص استفاده کدام نوع از محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

سرپیک جوشکاری گلور سوئیس را ببینید.

از برندهایی که در اصل بودن می توان با گلور نام برد ، زینسر آلمان می باشد که مجموعه ما در خصوص فروش آن فعال می باشد.

به دلیل نوسانات بازار قرار دادن قیمت سرپیک هوابرش گلور درون سایت امکان پذیر نیست. این مجموعه علاوه بر این محصول ، دارای تنوع محصولات زیادی در خصوص سرپیک دارد که برای بروزرسانی در زمان نوسانات قیمت مشکل بوجود خواهد آمد.

سرپیک برشکاری گلور سوئیس
سرپیک برشکاری گلور سوئیس

کارشناسان فروش این مجموعه به صورت تلفنی و راه های ارتباط مجازی آماده ارائه قیمت و مشاوره نوع محصول می باشند.

ابزاری ایده آل برای جواهرات ، صنایع دستی ، مجسمه های فلزی ، دمیدن شیشه ، تعمیر و ساخت الکترونیک و موارد دیگر.

شیلنگ ها و شیرهای کدگذاری شده از رنگ خطا در تنظیم و بهره برداری جلوگیری می کنند.

 سره جوشکاری اسمیت با بدنه آلیاژ آلومینیوم تنها 0.16 کیلوگرم وزن دارد.

نکات SM-503 از نوع دو تکه است و از برنج ساخته شده است.

محتوا شامل 1 عدد مشعل ، دو رنگ 200 سانتی متر طول و شلنگ دو قطر 5.5 میلی متر است.

بروزرسانی 99/04/09

سرپیک هوا برش

قطع گاز با آن چیزی است که اساساً یک واکنش شیمیایی / حرارتی است که فقط با آلیاژهای آهن اتفاق می افتد. آهن یا آلیاژهای آن ممکن است تا حدی گرم شوند که آهن در جو اکسیژن با خلوص بالا به سرعت اکسیده شود.

اصل فرآیند همانطور که در برش صفحات فولادی و مقاطع در کشتی سازی اعمال می شود به شرح زیر است. فلز در یک ناحیه کوچک از دمای معینی گرم می شود و جریان اکسیژن محدودی بر روی این ناحیه دمیده می شود. آهن در یک باند باریک اکسیده می شود و اکسید مذاب و فلز با انرژی جنبشی جریان اکسیژن خارج می شوند.

سپس یک شکاف یک طرفه باریک باریک بین لبه های بریده شده باقی مانده است. در طول عملیات برش ، شعله پیش گرم بر روی حرارت بریده شده باقی مانده است زیرا بیشتر گرمای تولید شده توسط واکنش در جبهه برش لحظه ای نیست و فقط در سطح پایین برش آزاد می شود. عناصر آلیاژی به مقدار کم در سرباره حل می شوند و هنگام برش فولاد برداشته می شوند.

برش پودر

اما اگر در مقادیر زیادی وجود داشته باشد ، عناصر آلیاژی ، به ویژه کروم ، عقب مانده و حتی از بریدن جلوگیری می کنند. دلیل این امر این است که آنها سیالیت سرباره را کاهش داده و یا یک فیلم اکسید سفت و سخت روی سطح تولید می کنند که از اکسیداسیون بیشتر آهن جلوگیری می کند. این امر ممکن است با وارد کردن پودر غنی از آهن به منطقه برش ، فرایندی که اغلب به آن “برش پودر” گفته می شود ، برطرف شود. هنگام برش فولادهای ضد زنگ که دارای مقدار کروم بالایی هستند ، “برش پودر” استفاده می شود.

به طور کلی استیلن برای تأمین شعله پیش گرم از اکسیژن استفاده می شود اما از گازهای دیگر نیز می توان استفاده کرد: به عنوان مثال پروپان یا هیدروژن که به دلیل تراکم پذیری برای کار در زیر آب مورد استفاده قرار می گیرد.

جدا از مشعل ، تجهیزات جوشکاری گاز مشابه تجهیزات است. مشعل دارای شیرهایی برای کنترل میزان استیلن و اکسیژن است که برای شعله پیش گرم ساخته شده است و برای کنترل جت اکسیژن دریچه جداگانه ای دارد (شکل 9-10 را ببینید).

قیمت سرپیک هوا برش دست دوم

قیمت ها در سرپیک با توجه به کیفیت دارای تنوع مختلفی می باشند که هر کدام به نوبه خود متغییر می باشد. محصولات ایرانی همچون ذوبان که یک محصول تولید داخل با کیفیت خوب می باشد. تا محصولات چینی وارداتی که دارای کیفیت کم و زیاد هستند.

در کنار این محصولات ، کالاهای اروپایی نیز وجود دارد که از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند. بالاتر درباره محصول گلور سوئیس توضیحاتی داده شده است که در کنار این محصول می توان سرپیک هوا برش زینسر آلمان نیز اشاره نمود.

تنظیم سرپیک هوا برش

سرپیک ها برای تنظیم کردن میزان خروجی از دو شیر استفاده می نمایند که دارای استاندارد قرمز و آبی می باشند.

  1. شیر قرمز : مختص گاز می باشد و برای تنظیم گاز استیلن یا پروپان استفاده میشود.
  2. شیر آبی : این شیر جهت میزان خروجی گاز اکسیژن استفاده میشود.

با توجه به قرار گرفتن شیرها بروی سرپیک ، به دو نوع معروف گلوری و زینسری تقسیم بندی میشود.

تعمیر سرپیک هوا برش

سرپیک های هوا برش با توجه به قیمت گرانی که دارند. در اثر ضربه خوردن یا فعالیت زیاد نیاز به تعمیرات و سرویس دارند.

از این رو اقدام به انجام اینکار برای مشتری مقرون به صرفه تر از خرید مجدد محصول می باشد. البته در نظر باید داشت که میزان تعمیر مورد نیاز را بررسی نموده و قیمت را مقایسه نمود.

99/11/13

سرپیک برش گلور

محصولات در زمینه برشکاری با کمک هوا گاز در برندهای مختلف وارد کشور شده است که در برخی از برندهای ایرانی نیز به چشم می خورد. سرپیک برش گلور یکی از محصولات برند اصلی و ساخت سوئیس می باشد که در دسته محصولات گران قیمت قرار گرفته است.

بالن صنعت وارد کننده انواع برش گلور به صورت یک تیکه و دو تیکه می باشد.که لوازم داخل برش gloor سوییس عبارت است از:

  • قرقره پرگار
  • نازل برش  که در سه سایز 3 تا 20 و 20 تا 50 و 50 تا 100 برای برشکاری مختلف
  • یک عدد آچار گلور
  • دسته gloor
  • لول جلو

متعلقات زیادی از گلور توسط مجموعه بالن صنعت در کنار محصولات این برند وارد کشور می شود که در کنار کار نیاز خواهد شد. محصولاتی که در پک فروش قرار نخواهد گرفت و البته برای برخی از مشتریان قابل استفاده خواهد بود.

این محصولات از استفاده های خاص می توانند برخوردار باشند ، از جمله این محصولات می توان به قطع کن گلور اشاره نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]