فروشگاه آنلاین جوش و برش رستمی با نام بالن صنعت در زمینه فعالیت گسترده و فروش به صورت دست اول دایر است. این مجموعه علاوه بر فروش آنلاین به صورت حضوری پذیرای مشتریان عزیز می باشد. امروزه با گسترش اینترنت و نیاز مشتریان برای خرید آسان از فروشگاه های آنلاین ، ما در حال توسعه و دارای یک فروشگاه آنلاین قوی با قیمت بسیار رقابتی می باشیم.

فروشگاه آنلاین جوش و برش

تجهیزات جوش و برش از ابزار هایست که تنوع بسیاری در نوع های جوشکاری برق و همچنین استفاده از گاز را به دنبال دارد. از سوی دیگر ما واردکننده بخش عمده ای از محصولات جوشکاری و برشکاری با استفاده از گاز محافظ می باشیم. این موضوع موجب گردیده قیمت پایین تری نسبت به سایت ها از جمله دیجی کالا را عرضه نماییم.

خرید از وبسایت ما بسیار آسان و با کمترین زمان ممکن انجام می گیرد. پس از خرید از روش های زیر به مشتری رسید و جزئیات خرید را گزارش میدهیم.

  • پیامک
  • ایمیل

یکی از ویژگی هایی که موجب گردیده تا افرادی که از ما خرید می کنند. در نیازهای بعدی ابزار در ابتدا به سایت ما مراجعه نمایند. وجود ارسال روزانه کالا می باشد. کالاهایی که در وبسایت جهت فروش قرار و دارای قیمت می باشند. درون فروشگاه موجود و خرید هایی که تا ساعت 17 انجام بگیرد در همان روز ارسال می شود.

از ویژگی های این مجموعه در زیر لیست گردیده :

  • ارسال سریع کالا به سراسر کشور
  • فروش دست اول کالاهای وارداتی و نمایندگی
  • امکان مشاهده یک محصول با چندین برند و کیفیت
  • امکان ارتباط با کارشناسان فروش و استفاده از مشاوره رایگان

مجموعه بالن صنعت علاوه بر فروشگاه آنلاین جوش و برش خود ، در صفحات مجازی دارای فروشگاه می باشد.

آدرس اینترنتی فروشگاه جوش و برش

جهت ورود به صفحه فروشگاه از دکمه زیراستفاده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]