اتفاقات جوشکاری بسیار زیاد است که رعایت نکات ایمنی منجرب جلوگیری از این اتفاقات خواهد شد . شیر یکطرفه محصولی در جوشکاری هوا برش می باشد که جهت جلوگیری از برگشت آتش استفاده خواهد شد. که مهمترین نکته ایمنی است که در زمان جوشکاری باید رعایت شود.

شیر یکطرفه

بالن صنعت وارد کننده و پخش کننده انواع فلاش بک (شیر یکطرفه ) که به صورت دوسر شیلنگ ،ته دسته ویکتور ، ته دسته بوتان ، ته دسته گلور و زینسر می باشد.

مقاله بخوانید : فلاش بک چیست

در نظر داشته باشید از شیر یک طرفه جهت استفاده در شیلنگ دوقلو هوا برش استفاده میشود که البته به صورت جداگانه نیز قابل استفاده است. جهت خرید محصول برای مصارف جداگانه نیاز است مطابق با گاز مورد نیاز خرید کنید.

شیر یک طرفه ( فلاشبک )
شیر یک طرفه ( فلاشبک )

میزان سایز ورودی و خروجی شیرها با توجه به سایز شیلنگ متفاوت است .

بیشترین نوع خرید شیر یک طرفه

در بین نوع های در حال تولید می توان دوسر شیلنگ را از بیشتر مصرف و پر فروش ترین اعلام نمود که به نوبه خود دلایل را خواهد داشت.

این نوع قابلیت نصب در بین شیلنگ را دارد، در نظر داشته باشید شما مجبور هستید که شیلنگ خود را برش بزنید و این کار کمی سخت به نظر برسد ، ولی همانند مدل پشت دسته ، نیاز به تحمل وزن فلاش بک بهمراه سرپیک برش خود نخواهید بود.

این موضوع بیشترین دلیل انتخاب نوع بین شیلنگی به شمار میاید.

محصول کشور های متفاوت

شیر یک طرفه توسط بیشتر کشور های در حال تولید تجهیزات جوش و برش ، انجام میگردد. در این بین تولیدات ایرانی نیز به چشم می خورد.

  • ایرانی
  • چینی
  • آلمانی
  • سوئیس
  • ترک

برخی تجهیزات در عین سادگی می توانند در حفظ ایمنی شما نقش های بزرگی را ایفا نمایند. ابزار فوق یکی از این موارد است.

فلاش بک هوا برش
فلاش بک هوا برش

جهت خرید و دریافت قیمت می توانید با مجموعه تجهیزات هوابرش بالن صنعت تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]