شیر کپسول ایرانی

شیر کپسول یا شیر سیلندر از جنس فولاد یا استیل ساخته شده و همیشه بر روی سیلندر قرار می گیرد . تا جهت باز و بسته کردن همچنین جهت خارج کردن گاز درون کپسول استفاده شود. شیر کپسول ایرانی بر اساس نوع گاز از جنس فولاد و استیل ساخته می شود. هر گازی شیر سیلندر مخصوص به خود را دارد که در گاز های CO2 از شیر کپسول سوپاپدار جهت اطمینان استفاده می شود.

شیر سیلندر

انواع شیر سیلندر ایرانی و خارجی در بازار قابل عرضه می باشند. شیر سیلندر ایرانی و خارجی در مجموعه بالن صنعت ارائه میشود. این شیرها به چند دسته تقسیم می شوند که به شرح زیر است.

جنس شیرهای سر سیلندرها بر اساس نوع گاز موجود به دو دسته تقسیم بندی می شود.

شیر برنجی
شیر برنجی

.

1- شیرهای برنجی :

در گازهای غیرخورنده فارغ از آتش زا و یا بی اثر بودن گاز از شیر سیلندر ایرانی برنجی استفاده می شود . ( البته بسته به نوع مشتری و و بنا به درخواست ایشان شیرهای برنجی با روکش کروم نیز قابل ارائه می باشد)

2- شیرهای استینلس استیل :

شیر استیل
شیر سیلندر استیل

در گازهای خورنده ای مثل گاز هیدروژن سولفید می بایست ازشیر سیلندر استینلس استیل استفاده شود .

شیر سیلندرتوپیچ

شیر توپیچ
شیر سیلندر توپیچ

که از لحاظ قیمتی به مراتب گران تر از شیرهای برنجی می باشند. در خصوص شیرهای سر سیلندری سه استاندارد جهانی شناخته شده و مطرح  وجود دارد که دو مورد و فقط شماره های محدودی از آن ها بیشترین کاربرد را در ایران دارد . و شرکت بالن  صنعت در راستای حمایت از شما مصرف کنندگان گرامی و همچنین رعایت قوانین و اصوال ایمنی شیر های سر سیلندر اقدام به پیاده سازی این استانداردها و آگاهی هرچه بیشتر مشتریان خود نموده است.

1- استاندارد DIN یا Germany Standard : بر اساس این استاندارد بخش عمده ی  شیرها روپیچ /نری / رزوه رو یا Male می باشند .
در ایران از آنجایئکه رعایت این استاندارد برای همه گازها مقدور نمی باشد .

و هزینه های تعویض شیر سیلندر از سوی مشتریان قابل پذیرش نیست، دو شماره از این استاندارد بیشترین کاربرد را دارد.

بروزرسانی 99/0615

شیر کپسول

کپسول های فولادی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت بالای خود حفره ای رزوه ای شکل برای بستن شیر یا ابزار کنترل خروج گاز را دارند. شیر کپسول به مجموعه ای از ابزارالات گفته میشود که تنوع زیادی خواهد داشت. محصول معرفی شده در این بخش برای کپسول های فولادی صنعتی استفاده میشود.

شیر کپسول در ایران توسط چندین شرکت با استاندارد ساخته میشود که توانسته اند بازار فروش را از کالاهای وارداتی ستانده و پاسخگوی خوبی از نظر کیفیت و قیمت باشند.

بالن صنعت یک مجموعه فروش ابزار جوش و برش می باشد که در صدد فروش بهترین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می باشد . شیر ایرانی کپسول یکی از محصولاتی است که در سبد فروش خود قرار داده ایم و آنرا معرفی می نماییم.

برندهای موجود در فروشگاه بالن صنعت از کالاهای ایرانی به این شرح می باشد:

  • ایران شیر
  • طرح BBB

شیر کپسول ایران شیر در زمینه انواع شیر فعالیت می نمایند که در زمینه های آب ، گاز و صنعت فعال بوده . مرتبط با زمینه فروش مجموعه ما می توان به شیر کپسول اکسیژن و شیر کپسول co2 اشاره نمود.

شیر سیلندر ایرانی

نوع های ساخته شده در شیر سیلندر از دو نوع معمولی و سوپاپدار می باشد که نوع معمولی برای اکسیژن و سوپاپدار برای co2 مورد استفاده قرار می گیرد.

با وجود تولید سیلندر ایرانی این موضوع کاملا صدق می کند که محصولات ایرانی با توجه به کیفیت و استاندارد توانسته اند ، محصول کاملا ایرانی را به فروش برسانیم. که این موضوع باعث میشود ، محصولات قیمت مناسب به دست مشتری برسد.

در نظر داشته باشید که شیر صنعتی ایرانی دارای استاندارد می باشد و علامت استاندارد بروی محصول حک شده است.

این محصولات در کارتن های 30 عددی چیده شده است و قابلیت فروش به صورت تکی و عمده وجود دارد.

99/07/22

شیر کپسول co2

مجموعه بالن صنعت با توجه به فعالیت های زیاد خود در زمینه جوش و برش توانسته است تنوع محصولات را بالا ببرد. شیر کپسول co2 محصولی است که در این قسمت و امروز به آن پرداخته ایم. شیرهای کپسول در سایر گازها به یک روش ساخته خواهند شد. ولی در خصوص دی اکسید کربن متفاوت است و دارای سوپاپ اطمینان می باشد.

شیر کپسول co2 دارای یک سوپاپ اطمینان در پشت شیر تعبیه شده است تا در صورت فشار بالا این سوپاپ عمل کرده و مانع از فشار زیاد وارد شدن به سیلندر و احتمال خطر شود.

شیر کپسول co2
شیر کپسول co2

قیمت محصولات در هر برند متفاوت است که در خصوص شیر ها نیز همینطور می باشد. قیمت شیر کپسول co2 نسبت به نوع اکسیژن خود گران تر می باشد. محصولات ایران شیر که یک برند ایرانی م باشد و در زمینه شیر کپسول فعالیت دارد پیشنهاد اول مجموعه بالن صنعت می باشد. به یاد داشته باشید این محصول مخصوص co2 است و ترجیحا روی محصولات هوا از جمله کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن متصل نگردد.

99/11/25

شیر کپسول اکسیژن

بالن صنعت فروشنده محصولات ایرانی اعم از شیر مخازن صنعتی می باشد. شیر کپسول اکسیژن یکی از محصولات ایرانی در سبد فروش ما می باشد که توانسته از فروش خوبی نسبت به رقبای خارجی داشته باشد.

ایران شیر یکی از برندهای ایرانی است که در تولید انواع شیر اعم از شیر کپسول اکسیژن فعالیت دارد.

بالن صنعت در کنار فروش محصولات وارداتی توانسته است محصولات ایران شیر, طرح bbb آسیا می باشد. این محصولات دارای استاندارد و کیفیت مورد تایید می باشند.

جنس شیر کپسول اکسیژن به دلیل خورندگی نبودن برنج بوده و از ورودی و خروجی استاندارد 1/4 و 3/8 بهره برده است. فروش محصولات ایرانی در قالب عمده و تکی انجام می شود.

شیر سیلندر اکسیژن قادر به نصب در تمامی سایزهای کپسول می باشد. از دیگر محصولات ایرانی که به شیر نصب می شود می توان به مانومتر نجات اشاره نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]