سیلندر گاز آرگون چیست ؟

گاز آرگونآرگون یک عنصر شیمیایی با Symbol Ar و یکی از گازهای نجیب است.آرگون همچنین سومین گاز ناخوشایند در زمین است. آرگون بیشتر به عنوان گاز محافظ بی اثر استفاده می شود. آرگون بی رنگ ، بی بو ، غیر قابل اشتعال و غیر سمی است.گاز آرگون بیشتر در سیلندرهای 40 لیتریسیلندرهای 40 لیتری و 50 لیتری استفاده می شود .

چرا سیستم های جوشکاری از آرگون استفاده می کنند؟

آرگون به عنوان محافظ در سیستم های جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. در طی جوشکاری ، فلزات فرآیند در معرض دمای 7000 درجه به سمت بالا قرار می گیرند. در این دما ، بیشتر فلزات مایع می شوند ، که امکان تشکیل جوش را فراهم می آورد. آرگون برای محافظت از استخر مذاب فلز در برابر عناصر موجود در اتمسفر از جمله اکسیژن ، نیتروژن و هیدروژن استفاده می شود. این عناصر باعث ایجاد واکنش هایی با سیلندر جوش مایع مانند تخلخل و افزایش پراکندگی جوش می شوند. آرگون همچنین در حفظ ثبات قوس نقش مهمی دارد که منجر به افزایش نفوذ جوش ، انتقال بهتر سیم پرکننده و ظاهر بهتر جوش می شود.

"<yoastmark
تورچ آرگون
تورچ آرگون
جریان گاز آرگون

آیا گاز آرگون خطرناک است؟

سیلندر گاز آرگون برای آگاهی از نگرانی های ایمنی وجود دارد ، اما در بیشتر موارد گاز بسیار ایمنی است. غیر سمی و غیر قابل اشتعال است ، بنابراین سمی نیست و سوزانده نخواهد شد. آرگون در مخزن فشرده شده قرار می گیرد و در هنگام کار با مخازن فشرده ، پروتکل ایمنی مناسب باید رعایت شود. آرگون نسبت به هوا 38٪ متراکم تر است ، بنابراین هنگام کار در مناطق محدود ، از داشتن تهویه هوای مناسب اطمینان حاصل می کنید. مقدار آرگون مورد استفاده در سیستم  بسیار اندک است و از نظر ایمنی بسیار اندک است.

چه نوع گاز آرگون بخریم ؟

توصیه می کنیم از 99.996٪ آرگون خالص استفاده کنید (آرگون 4.6). این یکی از متداول ترین گازهای جوشکاری در جهان است. هر شرکت بزرگ گازرسانی این کار را انجام می دهد. این همان گاز جوشکاری است که در مجموعه سنتی جوشکاری TIG مورد استفاده قرار می گیرد. آرگون خالص به گاز فقط آرگون اشاره دارد و با گاز دیگری مخلوط نشده است. سایر گازهای محافظ مانند مخلوط های CO2 و آرگون CO2 ، و همچنین آرگون خالص کار نمی کنند. خلوص فوق العاده بالا یا درجه پزشکی آرگون مورد نیاز نیست.

"<yoastmark

کپسول آرگون من چقدر کار می کند؟

این امر به تعدادی از عوامل مختلف ، اندازه مخزن ، فرکانس استفاده ، تنظیم فشار و تنظیمات جریان / جریان / جریاندر سیلندر گاز آرگون بستگی دارد. آرگون در تعدادی مخزن مختلف قرار دارد. یک scf 30 یا 40 رایج ترین اندازه برای استفاده با سیستم های جوشکاری اوریون است. یک عامل مهم برای بررسی هنگام تعیین اندازه مخزن ، در دسترس بودن تأمین کننده شماست. آنها به چه میزان سهام دارند؟ کپسول scf 40 بسته به میزان مصرف به طور متوسط ​​3-6 ماه دوام می آورد.

آیا به مانومتر آرگون احتیاج دارم؟هنگامی که سیلندر آرگون خود را می گیرید ، آن را با یک تنظیم کننده آرگون همراه نخواهید داشت. ما به شدت توصیه می کنیم مانومتر آرگون را از بالن صنعت خریداری کنید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که از نوع مناسب تنظیم کننده برخوردار خواهید بود و کار را برای شما راحت تر می کند.

به چه نوع مانومترآرگون نیاز دارم؟

از یک تنظیم کننده فشار آرگون استفاده می کند. بیشتر مانومتر های آرگون یک تنظیم کننده جریان هستند و یک جریان مداوم را تنظیم می کنند. سیستم های جوشکاری دارای یک سیستم کنترل آرگون داخلی هستند ، بنابراین به یک تنظیم کننده نیاز دارید که فشار را به دستگاه تنظیم کند. این رگلاتور ها تخصصی هستند و یافتن آنها در فروشگاههای جوشکاری دشوار است . 

فروشگاه بالن صنعت وارد کننده انواع مانومتر آرگون در برندهای زینسر آلمان، مانومتر آرگون گلور سوئیس و مانومتر ماکسی ایتالیا یا رگلاتور های مسترینر ایتالیا و … می باشد .

فشار توصیه شده آرگون چیست؟

سیستم های جوشکاری در حدود 10 PSI به بهترین وجه کار می کنند.بسته به قطعه کار و اینکه چه میزان الکترود قلم جوش را بیرون زده ، فشار را می توان تنظیم کرد. هرچه از الکترود بیشتر استفاده شود ، فشار آرگون بیشتر به منظور بدست آوردن پوشش مناسب مورد نیاز خواهد بود.سیلندر گاز آرگون چیست ؟

مانومتر آرگون
مانومتر آرگون
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]