یکی از وسایل که در جهت وارد نمودن گرما با شدت و پرتابل بودن که در مصارف کم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سرپیک مشعل گازی از تجهیزاتی به شمار میرود که همانند تورچ عمل کرده و البته بروی کپسول گازهای یکبارمصرف نصب خواهد شد ، دارای وزن بسیار کمی است و شعله خوبی را در خروجی به ما خواهد داد. از جمله مصارف آن می توان به روشن کردن ذغال اشاره نمود.

سرپیک مشعل گازی

با توجه به کیفیت فندکی های برنجی و فلزی که قبلا از بازار خریداری کرده بودید. کیفیت این سرفندکی به نظرم خیلی عالیه و حتی از نظر قیمت. نسبت به مغازه های بازار لوازم کمپینگ، قیمت بسیار مناسبی داره که ارزش خرید اونو خیلی بالا میبره .

با اینکه این دستگاه منحصرا برای آشپزی در منزل و رستوران ساخته شده ولی خیلی جاهای دیکه هم می شه ازش استفاده کرد . قبل از اولین استفاده حتما راهنمای اون رو کامل بخونین . قبل از شروع به استفاده حتما باید ۳ ثانیه صبر کنید تا مقدار شعله مشخص بشه . این سرپیک دارای فندک سر خود نیز می باشد .

موارد مصرف

  1. برای برشته کردن انواع غذاهای فست فودی
  2. براش آشپزی در منزل
  3. روشن کردن ذغال
  4. انواع لوله مسی و برنجی

بالن صنعت وارد کننده انواع سرپیک شعله افکن در برند های مختلف با قیمت های استثنایی می باشد .

نکات ایمنی

  1. قبل از روشن کردن سرپیک از چفت شدن نازل با کپسول مطمئن شوید
  2. هنگام وصل کردن نازل کپسول به صورت ایستاده باشد .
  3. کپسول را در جای گرم نگهداری نکنید .

مشخصات فیزیکی

  • وزن ۲۰۰ گرم
  • ابعاد ۲۵*۲۵
  • نوع گاز مصرفی : مایع
  • دارای گاز سرخود
  • فندک سرخود
  • پیچ تنظیم شعله
  • قفل ایمنی

99/10/03 + بالا

تورچ گازی

استفاده از تورچ گازی در موارد شخصی و صنعتی می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. تورچ گازی همانند فندک اجاق گاز است که در منزل جهت روشن کردن اجاق گاز استفاده می کنید ، خوهد بود ولی در ابعاد بزرگتر. این محصول از منبع کپسول یکبارمصرف حاوی گاز تغذیه می نماید و با توجه به ساخت آن سیلندرها از کانکشن مناسب و مورد اطمینان بهره برده است.

به راحتی به مخزن نصب خواهد شد و کلید ولومی قادر هستید تا میزان گاز را کنترل نمایید.

تورچ گازی

تورچ گازی در مصارف شخصی استفاده های گوناگونی خواهد شد ، یکی از این مصرف هایی که می تواند برای ما مفید باشد روشن کردن ذغال خواهد بود. وقتی به تفریح یا در موقعیت های مختلف نیاز به داشتن ذغال خواهید داشت. اولین دغدغه روشن کردن آن می باشد که بسیار سخت اینکار ممکن است روی دهد.

با استفاده از تورچ گازی شما می توانید شغله مستقیم به ذغال را داشته باشید تا بتوانید به راحتی آنان را روشن نمایید.

موارد بسیار کاربردی دیگری از این محصول در صنعت را خواهیم داشت که نمونه کارهای آنان می توان به گرم کردن اجسام فلزی جهت خم نمودن نیز اشاره نمود. جهت آشنایی با تورچ های جوشکاری می توانید به صفحه تورچ ما مراجعه نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]