سرامیک آرگون

بالن صنعت وارد کننده انواع سرامیک تورچ آرگون در سایزهای مختلف می باشد که به شرح زیر است .

سرامیک آرگون سایز 4
سرامیک آرگون سایز 5
سرامیک آرگون سایز 6
سرامیک آرگون سایز 7
سرامیک آرگون سایز 8
سرامیک آرگون سایز 10
سرامیک آرگون سایز 5 بلند
سرامیک آرگون سایز 6 بلند
سرامیک آرگون سایز 7  بلند
سرامیک آرگون سایز 8 بلند
سرامیک آرگون گازلنزی سایز 5
سرامیک آرگون گازلنزی سایز 6
سرامیک آرگون گازلنزی سایز 7
سرامیک آرگون گازلنزی سایز 8

نام محصول|سرامیک تورچ آرگون |سرامیک تورچ | قیمت سرامیک 
کد محصولWelding masks

کاربرد سرامیک آرگون

سرامیک باعث می شود که هدایت گاز آرگون و پوشش لایه ای برای جوشکاری باشد و رنگ اکثر سرامیک ها صورتی بوده و بعضا سفید نیز می باشد .

بروزرسانی 99/06/10

سرامیک تورچ آرگون

تورچ ها برای نگهداشتن گاز جهت استفاده در زمان جوشکاری در یک شعاع مشخص ، از سرامیک استفاده خواهند کرد. سرامیک تورچ آرگون با نوع co2 متفاوت است و جنسی کاملا شکننده می باشد. سرامیک تورچ در بسته بندی 10 عددی به فروش خواهد رسید که ما بین آنها با استفاده از کارتن های نازک جداسازی گردیده است.

این محصول رنگ صورتی داشته و در سایز های مختلف با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه می باشد. شکل کوزه ای را داشته و فقط در تورچ آرگون قابل استفاده می باشد.

سرامیک سایز 5 و 6 از مصرف بالاتری نسبت به سایر سایز ها برخوردار می باشد.

سرامیک تورچ تیگ در جلوی گردنه تورچ بسته شده و قابلیت مصرف شدن به دلیل سوختگی را دارد. این محصول در اثر جوشکاری و گرمای ناشی از آن موجب سوختگی و از بین رفتن خواهد شد.

سایز سرامیک تورچ آرگون

سرامیک ها با توجه به مشخصاتی که دارند می توانند در راستای جوشکاری به ما اطلاعات بیشتر بدهند تا بتوانیم کیفیت جوش بهتری را به ارمغان آوریم.

در تصویر بالا مشخصات یک سرامیک را آورده ایم که اطلاعات کاملی را دریافت نمایید و آن را به صورت الگو در اختیار داشته باشید.

قیمت سرامیک تورچ

مجموعه بالن صنعت در زمینه فروش تجهیزات جوش و برش فعال بوده و توانسته است زمینه های کار خود را به صورت گسترده و تنوع محصول ادامه دهد. از این رو برای تکمیل ابزار الات خود در زمینه جوش و برش محصولات متنوعی را به سبد فروش خود افزوده است.

سرامیک تورچ یکی از محصولات مصرفی می باشد  که برای مشتریان جوشکاری آرگون مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بسیار کاربردی می باشد.

تنوع در سایز های مختلف و موجودیت زیاد با قیمت مناسب از ویژگی های این محصول در مجموعه بالن صنعت می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]