ست پرتابل جوشکاری

یا ست جوشکاری از محصولات اصلی شرکت بالن صنعت می باشد .

پک جوشکاری یا ست جوشکاری کیفی ،دستگاه جوش هوا گاز کوچک که به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن یکی، یکی از محصولات مصرفی جوش و برش می باشد .

نام محصولست پرتابل جوشکاری|پک جوشکاری |ست جوشکاری کیفی |دستگاه جوش هوا گاز کوچک
کد محصولset gosh
پک جوشکاری که تشکیل شده از یک عدد کپسول هوا برش 2 لیتری و یک عدد پیک نیک و دارای یک متر شیلنگ هوا گاز و دارای کیف جوشکاری و همچنین نازل جوش که دارای 4 عدد سره نازل 1و2و3و4 که مخوص جوشکاری در سایزهای مختلف است .  
یکی از مهترین دغدغه های مصرف کنندگان جهت انواع جوشکاری و برشکاری و ذوب کردن داشتن تجهیزات و لوازم و قابل حمل و کوچک می باشد که در کارهای یخال سازی و جوش کاری هایی که در ارتفاعات یا مکان هایی که کپسول هوا به کار گرفته نمی شود استفاده از ست پرتابل جوشکاری و یا پک جوشکاری می باشد .  
1- ست جوشکاری قابل حمل  
2-جوشکاری با گاز خانگی  
3- پک جوشکاری  
4- ست جوشکاری اکسی توربو  
5- کیف جوش و برش  
6- ست کیفی جوشکاری  
بالن صنعت وارد کننده و پخش کننده انواع ست جوشکاری با قیمت وارداتی می باشد .

بروزرسانی 99/05/20

دستگاه جوش گاز و اکسیژن قابل حمل

جوشکاری با استفاده از گاز یکی از نوع های جوشکاری می باشد که اقدام به ذوب کردن سیم برنج برای اتصال دو فلز استفاده میشود. دستگاه جوش گاز و اکسیژن قابل حمل معرفی شده در این بخش یکی از محصولات مجموعه بالن صنعت می باشد که از فروش خوبی برخوردار می باشد.

دستگاه جوش به مجموعه یک یا چند محصول در کنار یکدیگر که مقدمات جوشکاری برای مشتری را بوجود می آورد که بتواند دو جسم را به یکدیگر بچسباند گفته میشود. حال بر اساس موقعیت جوشکاری این نوع دستگاه ها متفاوت است.

در نوع جوشکاری هوا گاز از سایز مختلف کپسول و سرپیک برخوردار است ، باید در نظر داشت که محصول را در چه مکانی نیاز به استفاده خواهید داشت تا از سایز مختلف مناسبی خریداری نمایید.

کیف جوشکاری قابل حمل

کیف جوشکاری قابل حمل معرفی شده در این بخش برای تمامی اقشار جامعه مناسب نیست. افرادی هستند که نیاز به جابجایی این محصول و البته جوشکاری های کم خواهند داشت.

به عنوان مثال می توان به تعمیرات اسپلیت ها اشاره نمود که تعمیرکاران محترم ، برای کولر های سوراخ شده اقدام به محل مراجعه خواهند کرد. در این زمان جابجا کردن تجهیزات با سایز های بزرگ برای اپراتور سخت است با این موضوع که تمامی اسپلیت ها در ارتفاع 2 متری به بالا قرار دارند.

در این زمان از کیف جوشکاری قابل حمل استفاده میشود. دارای سایز کپسول های کوچک و سرپیک سبک می باشد که به تعمیرکار این امکان را میدهد تا به راحتی کیف را جابجا نماید.

به دلیل حجم کم سیلندر ها ، مناسب جوشکاری برای کارهای زیاد صنعتی نمی باشد.

کیف جوشکاری قابل حمل معرفی شده دارای پک کامل از لوازم مورد نیاز می باشد که به شما این امکان را میدهد که بعد از خرید محصول فوق بدون نیاز به متعلقات دیگر اقدام به شروع فعالیت نمایید.

در نظر داشته باشید که محصولات مصرفی در این پک وجود ندارد. این محصولات مصرفی را می توان به پودر تنه کار یا سیم های برنج جوشکاری برنج ، آلومینیوم اشاره نمود.

فروش دستگاه جوش گاز و اکسیژن قابل حمل

مجموعه بالن صنعت وارد کننده برخی محصولات جوش و برش می باشد که در این قسمت به فروش یکی از این محصولات پرداخته است. فروش دستگاه جوش گاز و اکسیژن قابل حمل با قیمت مناسب که شامل تجهیزات زیر در یک کیف جوشکاری می باشد.

  • سیلندر اکسیژن
  • کپسول گاز
  • شیلنگ دوقلو
  • سرپیک جوشکاری
  • گیج های همراه کپسول
  • کیف قابل حمل

جهت دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه بالن صنعت در ارتباط باشید . علاوه بر محصول فوق دارای تنوع دیگری از محصول فوق با سایز های مختلف مخازن وجود دارد که در پک های دیگر به فروش خواهند رسید.

در صورتی که نیاز شما را این محصول برآورده نمی کند، با ما در ارتباط باشید تا سایر محصولات با توجه به توضیحات شما تقدیمتان گردد.

کیف جوشکاری

محصولات معمولا با توجه به ظاهری که دارند از نام های مختلفی برای اشاره کردن به آنان استفاده خواهد شد . کیف جوشکاری نیز به دلیل استفاده زیاد در بین مردم از جمله این محصولات می باشد که نام های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

این که چه نام هایی برای این محصول می باشد و ما چگونه آن ها را از زبان مردم یافته ایم ، به علت فروش بالا و ارتباط بیشتر با مشتریان نسبت به فروشگاه های دیگر می باشد. مشتریانی که تماس گرفته اند و از مشاوره های این مجموعه استفاده نموده اند.

با برخی از نام های این محصول در زیر آشنا شوید.

  • دستگاه جوش هوا گاز کوچک
  • ست جوشکاری کیفی
  • دستگاه جوش کاربیت کوچک
  • ست جوشکاری
  • قیمت دستگاه جوش گاز و اکسیژن قابل حمل
  • ست جوشکاری هوا گاز
  • قیمت دستگاه جوش کاربیت
  • کیف جوشکاری هوا گاز
  • قیمت ست جوشکاری کیفی

99/09/10

ست کیف جوشکاری

همیشه محصولاتی مورد توجه و محبوب قرار خواهند گرفت که مداوم در بازار موجود باشند. این موضوع بر دو دلیل قابل استفاده در یک محصول می باشد. ست کیف جوشکاری رویال معرفی شده توسط مجموعه بالن صنعت این شرایط را داراست. در تاریخ هایی که اقدام به افزودن متن های معرفی این محصول کرده ایم اگر توجه نمایید ، به صدقیت این موضوع پی خواهید برد.

  1. قیمت مناسب محصول
  2. کیفیت خوب

این دو موضوعی است که موجب خواهد شد مشتریان اقدام به خرید و تبلیغ آن نمایند. ست کیف جوشکاری فروخته شده توسط مجموعه ما از ابتدا با قیمت مناسب عرضه گردید. مشتریان اقدام به خرید و استفاده از آن شده اند.

هم اکنون بعد از گذشت مدت ها و تبلیغ شدن این محصول توسط مشتریان مصرف کننده موجب شده است فروش کیفت ست جوشکاری افزایش یابد و مشتریان بیشتری اقدام به استفاده از این محصول نمایند.

همه نام های معرفی شده در این بخش یک محصول را معرفی می نمایند. ست جوشکاری کیفی یکی دیگر از نام های این محصول می باشد. دلیل این موضوع استفاده عمومی اکثر مردم در صنعت ، شخصی می باشد و موجب شده است که هر شخصی با توجه به برداشت خود محصول را نام گذاری خواهد کرد.

به طور کلی این محصول وظیفه جوشکاری به صورت پرتابل را دارد که در قالب یک کیف ارائه شده است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول متناسب تر ، صفحه محصول سرپیک جوشکاری ما را مشاهده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]