دستگاه جوش 200 آمپر توربو صبا الکتریک

نام محصولدستگاه جوش 200 آمپر توربو صبا الکتریک
کد محصولاینورتر 200 آمپر صبا الکتریک turbo 2001

اینورتر 200 آمپر صبا الکتریک turbo 2001 و نیز صرفه جویی در مصرف برق در حدود 40% (کوپـل تعـداد بالاتری از رکتیفـایر بر روی یک ژنراتـور، صرفـه جویی محسـوس در هزینـه ژنراتور و برق مصرفی) که این قابلیت ها این دستگاه را جایگزینی مناسب و اقتصـادی بجای کلیه دستگاه های جوش فعـال در صنعت کشور نموده است. دستگاه های تولیدی این شرکت دارای استهلاک بسیار پایین و همچنین سهولت عیب یابی می باشند.

جریان خروجی:20 الی 190 آمپر
نوع جوش:قوس الکتریکی SMAW
چرخه جوشکاری:80 درصد
ولتاژ:220 ولت تک فاز
قابلیت جوشکاری با الکترود:2.5 و 3.2 به صورت دائمی و الکترود 4 میلی‌متر به صورت موقت
فرکانس:50 – 60 هرتز
اقلام همراه:انبر جوش ، انبر اتصال ، کابل جوش ، کابل اتصال ، دفترچه راهنما
ابعاد دستگاه:38*15*26 سانتی متر
وزن:4.5 کیلوگرم
گارانتی:12 ماهه شرکت صبا الکتریک

محل استفاده

قابلیت جوش آرگون.

انبار داری راحت، بدون نیاز به فضاهای بزرگ
وزن بسیار پایین دستگاه (نزدیک به یک چهرم دستگاه های ترانسی)
ابعاد کوچک دستگاه جوش، ترانزیت آسان، حتی توسط خودروهای سبک
دارای مدار محافظ قوی در برابر شوک های حرارتی، نو سان شبکه و عدم تعادل فازها و …

امکان استفاده در صنایع مختلف کشور از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، خطوط لوله، صنایع شیمیایی، صنایع خودرو سازی، کشتی سازی، صنایع هوایی، ساخت مخازن، سازه های فلزی و غیره مناسب جهت جوشکاری با انواع الکترودهای مورد مصرف در صنعت جوش (قلیایی، سلولزی، روتایلی و …)
بالن صنعت بعنوان نماینده انحصاری فروش دستگاههای اینورتر مارک صبا الکتریک اقدام به ارائه انواع اینورتر می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

بروزرسانی 99/05/12

دستگاه جوش صبا توربو

بالن صنعت فروشنده دستگاه جوش های صبا الکتریک در زمینه جوشکاری الکترود MMA می باشد. دستگاه جوش صبا توربو یکی از محصولات این برند معتبر ایرانی می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار است.

کوچک بودن و توان خوب در جوشکاری بهمراه بدنه پلاستیکی باعث شده است که مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. صبا الکتریک توانسته است در زمینه تولید دستگاه جوشکاری 200 آمپر مدل های مختلفی را تولید کند. این مدل ها را می توان اینگونه لیست نمود:

  1. 200 آمپر مدل توربو
  2. مدل مینی
  3. مدل F
  4. مدل N

در هر کدام از مدل های گفته شده ویژگی های این شرکت نهفته است که با توجه به شرایط کاری متفاوت خواهد بود. یکی از دلایلی که می توان میزان تنوع را در تولید دستگاه جوش 200 آمپر توسط صبا را در نظر داشت ، میزان قدرت خرید مردم با توجه به موقعیت جوشکاری می باشد.

هر شخصی با توجه به میزان جوشکاری از الکترود های با سایز کم و زیاد استفاده می نماید. همچنین تعداد الکترود به صورت مکرر چه تعدادی باشد در زمان خرید دستگاه جوش شما تاثیر گذار خواهد بود.

دستگاه جوش 200 آمپر توربو صبا الکتریک

برخی از مشتریان برای خرید دستگاه جوش خانگی نیاز به پرداخت مبلغ زیاد نخواهند بود و با اندکی هزینه می توانند دستگاه جوش خوبی را برای خود تهیه نمایند . از این سو خرید دستگاه جوش صبا توربو می تواند گزینه خوبی برای این اشخاص به شمار آید.

ولی بر خلاف این موارد افرادی که در صنعت و ساختمان سازی نیاز به جوشکاری دارند . باید از مدل های بالاتری همچون F و N استفاده نمایند. بالن صنعت در زمینه فروش تمامی مدل های صبا فعالیت دارد.

قیمت دستگاه جوش صبا 200 امپر توربو

موضوعی که در این قسمت بیان خواهیم کرد بحث قیمت دستگاه جوش می باشد. سایت های فروشگاهی معمولا از ارائه قیمت دستگاه ها بهرهمند می باشند. در این صفحه ای که حضور دارید و صفحه فروشگاهی ما می باشد قیمت دستگاه جوش صبا 200 امپر توربو قرار داده میشود.

زمانی که مجموعه بالن صنعت اقدام به خرید انبوه دستگاه جوش صبا توربو می نماید در این صفحه قیمت فروش را قرار خواهد داد. یا در موارد دیگر که شرکت از ثبات قیمت بازار برخوردار خواهد شد و قیمتی را به ما اعلام نماید. بالن صنعت در این صفحه قیمت را برای بازدیدکنندگان ارائه خواهد داد.

صفحات بالن صنعت را در مرورگر خود نگهدارید تا از بهترین قیمت های خرید برخوردار شوید.

در نظر داشته باشید مجموعه بالن صنعت به دلیل فعالیت عمده در زمینه خرید و فروش از قیمت پایین برای فروش برخوردار است ولی به دلیل درخواست زیاد و بازدید بالا وبسایت ، محصول در زمان کوتاهی بفروش خواهد رسید.

بروزرسانی 99/06/11

اینورتر صبا توربو

یکی از محصولات خوب صبا الکتریک با میزان تنظیم 200 آمپربا قیمت مناسب و تجهیزات همراه می باشد. اینورتر صبا توربو را می توان از بازه 20 تا 190 آمپر تنظیم نمود. دستگاه های ایرانی بر خلاف دستگاه های چینی وارداتی دارای متعلقات نیستند ولی در این مدل از اینورتر صبا اینگونه نمی باشد و متعلقات به همراه دستگاه به فروش میرسد.

اینورتر ها با توجه به میزان آمپر تنظیم شده توانایی جوشکاری الکترود با قطر های مختلف را خواهند داشت از این سو باید با توجه به میزان ذوب الکترود اقدام به انتخاب اینورتر خود نماییم. اینورتر توربو صبا توانسته است با ابعاد کوچک و آمپر 200 آمپر قدرت جوشکاری فوق العاده ای را داشته باشد. این را می توان از ویژگی ساختاری این دستگاه به شمار آورد.

در اینورتر turbo از نوع جوشکاری قوس الکتریکی SMAW استفاده می شود.

صفحه دیجیتالی

اینورتر صبا توربو از سیستم دیجیتالی بهرهمند می باشد که میزان امپر دستگاه را نمایش می دهد. صفحه دیجیتالی به اپراتور کمک خواهد کرد که با انتخاب میزان آمپر دقیق بتواند در مراحل بعدی جوشکاری با سرعت بیشتری به تنظیمات خود دست بیابد و از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آورد.

با توجه به چرخش ولوم  نمایش میزان آمپر دستگاه می توان خروجی خود را تنظیم نمود. این موضوع در گذشته با دستگاه های قدیمی قابل انجام نبود تنظیم نمودن در هر بار جوشکاری به سختی انجام می گردید.

اینورتر قابل حمل صبا مدل turbo

یکی از ویژگی هایی که اینورتر های امروزی را نسبت به ترانس های قدیمی محبوب نمود است ، قابل حمل بودن آنان می باشد که وزن بسیار سبکی را دارند. اینورتر قابل حمل توربو دارای وزن 4.5 کیلوگرم می باشد که آن را می توان به مثال دو پلاستیک میوه ای شباهت داد که همه افراد در برخی موارد اقدام به خرید دو نوع میوه خواهند نمود.

دارای دسته جهت بلند کردن اینورتر به شما کمک خواهد کرد که به راحتی اقدام به جابجا نمودن دستگاه نمایید.

ولی این موضوع در ترانس های قدیمی صدق نمی کرد و وزن ترانس های قدیمی بالغ بر 20 کیلوگرم بود که علاوه بر وزن سنگین دارای شکل مربعی بود که جای دست برای بلند کردن وجود نداشت. به همین دلیل دو چرخ یا چهار عدد در آن تعبیه گردید که بتوان همانند گاری آنرا حمل و نقل نمود.

دستگاه جوش صبا مدل توربو

صبا یک محصول ایرانی می باشد که در سراسر ایران اقدام به فروش نموده است و فروشندگان زیادی در این زمینه قدم هایی را برداشته اند. دستگاه جوش صبا مدل توربو یکی از محصولاتی است که در مجموعه بالن صنعت در کنار سایر مدل های 200 آمپر صبا به فروش میرسد و با توجه به قیمت مناسب و موجودی مداوم توانسته ایم یکی از فروشندگان خوب این مدل از صبا الکتریک به حساب بیاییم.

مجموعه بالن صنعت به دلیل فعالیت در زمینه تجهیزات جوش و برش از مجموعه های قدیمی و بنام در این زمینه شناخته شده است و مشتریان زیادی از سراسر کشور برای خریدی محصولات جوشکاری از سایت ما به صورت مجازی و فروشگاه ما به صورت حضوری دیدن و خرید می نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]