بالن صنعت وارد کننده برش مورکس یا برش بوتان در انواع مختلف به صورت یک تیکه می باشد. این محصول ساخت کشور چین می باشد که دارای کیفیت بالا و موجود بودن در تمام طول سال را داراست.

نام محصولبرش مورکس |فروش برش بوتان |برش یک تیکه |برش سفیر
کد محصولMUREX

بالن صنعت وارد کننده انواع برش مورکس ،برش بوتان برای کارهای برشکاری می باشد برش سفیر که از دسته برنجی با کیفیت بالا تشکیل شده است و دارای لوله برش استیل بوده و یک عدد نازل مورکس 1/16 بر روی ان سوار می شود .

از برش مورکس یا برش بوتان برای برش قطعات فولادی استفاده می شود برش یک تیکه  معمولا به صورت  45 سانت می باشد .

معمولا برای کوره ها از دسته برش 1 متری یا 1/20 و در مواردی 1/50 تا 2 متر استفاده می شود . بالن صنعت وارد کننده انواع برش سفیر یا (برش بوتان ) به صورت قیمت پخش به سراسر ایران می باشد

99/12/12

برش مورکس چینی

محصولات خوب همواره دارای مشتریان ثابت خواهد بود، از این رو مجموعه بالن صنعت در راستای خدمات رسانی به مشتریان محصول فوق را ارائه می نماید. برش مورکس چینی در نوع اصلی و تقلبی نداشته و اصل این محصول ساخت چین است ولی به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب توانسته است مشتریان زیادی داشته باشد.

ما در فروش محصولات سرپیک برش های خود توانسته ایم برش مورکس را بیشتر از مدل های دیگه به فروش برسانیم و دلیل آن کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول وجود قطعات است که در کنار سرپیک وارد کشور میشود. قیمت سرپیک برش مورکس با بسته بندی بهمراه نازل ارائه میشود که می توانید پس از اتمام کار آن را درون جای خود قرار بدهید.

خرید از یک وارد کننده و فروشند دست اول می تواند بهترین قیمت باشد.

مجموعه بالن صنعت در واردات محصولات زیادی از جوش و برش فعالیت دارد از این رو توانسته ایم قیمت های خوبی از تمامی محصولات از جمله برش مورکس را به مشتریان عرضه نماییم. از این رو همواره در تبلیغات خود را دست اول معرفی خواهیم نمود.

وبسایت در جهت معرفی تمام محصولات موجود در فروشگاه فعال است و قرار دادن و ارائه قیمت در زمره محصولات قرار خواهد داشت. از دیگر محصولات این مجموعه در زمینه جوشکاری می توان به سرپیک جوش گلور اشاره نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]