تجهیزات جوش و برش یکی از عوامل در کنار فروش دستگاه های جوشکاری خواهند بود. انبر جوش فروزان یکی از محصولات و برند خوب بازار است که توانسته است در جهت جوشکاری برق رابط خوبی برای انتقال برق از دستگاه به الکترود باشد و دارای کیفیت و قیمت مناسب خواهد بود. این محصول در آمپر های مختلف می باشد.

انبر جوش فروزان

فروزان یک برند ایرانی است و توانسته در زمینه تولید انبر جوشکاری فعالیت خوبی را به ثمر برساند و محصولات با کیفیت را ارائه نماید. قیمت این محصول نسبت به محصولات چینی بیشتر می باشد ولی به دلیل داشتن کیفیت خوب توانسته است رضایت مشتریان جهت پرداخت اضافه تر را جلب نماید.

مجموعه بالن صنعت با توجه به گسترش محصولات خود علاوه بر محصولات چینی در ساخت ایران اعم از محصولات فروزان فعالیت جدی داشته و توانسته است محصولات این شرکت را با قیمت لیست و در خرید های بالا بهمراه تخفیف ارائه دهد. از انبرجوش فوق می توانید در محصول قیمت دستگاه جوش صبا 200 امپر توربو استفاده نمایید و لذت یک جوشکاری خوب را لمس نمایید.

سایز های انبر جوشکاری فروزان

  • 200 – 300 آمپر
  • 450 آمپر
  • 550 آمپر
  • 650 آمپر

تولیدات فروزان به صورت آمپر های لیست شده در بالا می باشد و در بسته بندی هر محصول با رنگ های آبی ، سبز و قرمز ارائه داده است. بیشترین فروش این محصول مربوط به 200-300 آمپر است که قادر به استفاده در دستگاه های کوچک و مصرفی می باشد.

این محصول از تمام ایراداتی همچون انتقال نویز به بدن جلوگیری نموده است و البته به دلیل استفاده از آلیاژ های با کیفیت دارای وزن نسبتا سنگین و با دوامی برخورداری می باشد. کابل رابط به درون دسته بسته میشود و روکش انبر آنرا پوشش خواهد داد.

هر محصول در یک بسته بندی کارتنی قرار دارد و بر اساس سایز دستگاه در کارتن های مادر 50 و 100 تایی ارائه می گردد. از دیگر محصولات مورد نیاز در صنعت جوشکاری که می توانید از سوی ما تهیه کنید و پیشنهاد می کنیم مشاهده کنید ، گچ خط کشی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]