بازرسی جوش یکی از عوامل بعد از آماده شدن قطعه کار می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. اسپری جوش مگنوفلکس انگلیس دارای دو ست pt و mt می باشد که هر کدام به نوبه خود دارای کاربردهایی هستند. اسپری تست جوش مگنوفلکس ساخت کشور انگلیس می باشد که ست pt آن دارای سه عدد قوطی می باشد که به ترتبیب پاک کننده ، نفوذ کننده و آشکار ساز می باشد.

این ست اسپری توسط مهندسین ناظر که وظیفه چک کردن قطعه کار شرکت را برعهده دارند ، استفاده خواهد شد. علاوه بر اینکه مهندسین مجموعه تولید کننده از اسپری تست جوش استفاده می کنند. ناظران صاحب کالای سفارش داده شده در زمان تحویل کالا اقدام به تست کردن بوسیله اسپری می نمایند.

اسپری جوش مگنوفلکس

ست اسپری pt مگنوفلکس دارای بسته بندی 30 عددی می باشد که شامل 10 ست اسپری می باشد. عملکرد ست اسپری ها با یکدیگر می باشد و برای استفاده صحیح باید با همدیگر به ترتیب استفاده گردد.

استفاده ست اسپری تست جوش PT

جهت استفاده از این ست و بهینه مصرف کردن ابتدا محل جوش را با دستمال تمیز کنید تا از مصرف بیش از حد Cleaner جلوگیری شود.

ابتدا اسپری تمیز کننده Cleaner را به سطح مکان جوشکاری شوده بپاچید تا اقدام به تمیز کردن نماید.

از اسپری Developer بعد از آن استفاده نموده تا بتوانید شرایط را برای اسپری بعدی بوجود آورید.

اسپری آشگار ساز یا Penetrant که در واقع نافذ نیز نمایده میشود استفاده کنید تا اقدام به آشکار کاردن حفره های جوش در صورت خراب بودن نماید.

اسپری جوش مگنوفلکس انگلیس ست pt

فروش ست اسپری جوش مگنوفلکس

مجموعه بالن صنعت در جهت ارائه بیشتر تجهیزات جوش و برش ، در کنار محصولات خود اقدام به فروش اسپری pt اصلی مارک Magnaflux  ساخت کشور انگلیس نموده است.

فروش تکی اسپری جوش

در استفاده از این سه اسپری نمی توان به یک اندازه بهره برد و بصورت همزان تمام شوند. معمولا استفاده از دو اسپری cleaner و developer بیشتر استفاده میشود.

از این رو مجموعه بالن صنعت اقدام به فروش اسپری به صورت تکی ، البته در شرایط وجود محصول در انبار نموده است تا بتوان مشتریان را راضی نمود.

خرید اسپری جوش مگنوفلکس

جهت خرید اسپری مگنوفلکس می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و در صورت وجود قیمت در همین صفحه می توانید از خرید آنلاین بهرهمند شوید.

نکات خرید pt

  1. در زمان خرید اسپری های فوق از هر فروشنده ای به داشتن تاریخ در زیر قوطی ها دقت داشته باشید. برخی موارد مشاهده شده است که جهت قیمت پایین در فروش این محصول حاکی از گذشت تاریخ مصرف ( انقضا ) می باشد که استفاده از آنان بی نتیجه خواهد بود.
  2. در اصل و فرعی بودن محصول دقت لازم را داشته باشید.
  3. از پر بودن قوطی ها با تکان دادن آنان اطمینان حاصل کنید.
  4. ست اسپری pt دارای سه عدد قوطی می باشد.
  5. اسپری pt دارای حجم های 300 ، 400 و  500 می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]