فلاش بک مانومتر گلور

در این قسمت به معرفی محصولی در جهت بالا بردن سطح ایمنی خواهیم پرداخت. فلاش بک مانومتر گلور یکی از انواع فلاشبک ها به شمار میرود که مخصوص بسته شدن به روی مانومتر قابل نصب است و از محصولات برند گلور سوئیس می باشد. محصولی با کیفیت و عالی جهت جلوگیری از برگشت گاز به سیلندرها می باشد.

فلاشبک مانومتر گلور

همانطور که می دانید فلش بک ها به سه نوع عموما به فروش می رسند که استفاده از نوع مانومتری باید با محصولات خوب و مطمئن انجام گردد. فلاش بک گلور ساخت سوئیس بوده و دارای کیفیت خوبی می باشد به گونه ای که می توان با خیال آسوده از این محصول استفاده نمود. همانطور که می دانید این محصول قادر است موجب قطع آتش و جلوگیری از رسیدن به کپسول ها را انجام بدهد.

فلش بک گلور در تمامی نوع ها تولید و به بازار عرضه شده است. مجموعه بالن صنعت در این راستا گام های موثری را برداشته است و در سبد فروش خود قرار داده تا مشتریان عزیز در صورت تمایل به داشتن محصولات اصلی ، اقدام به خرید آنان نمایند.

فلش بک مانومتر گلور از یک جفت تشکیل شده است که در جوشکاری و برشکاری هواگاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این سیستم ما دارای مانومتر های جداگانه هستیم که برای گازهای اکسیژن ، پروپان یا استیلن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محصول فوق با توجه به رنگ های آبی و قرمز به شما کمک خواهند کرد که کدام را به چه مانومتری متصل نمایید. در نظر داشته باشید که مجموعه بالن صنعت علاوه بر فروش محصول فوق دارای محصولات ایرانی و چینی نیز می باشد تا با توجه به پروژه و بودجه شما ، محصول مورد نظر را ارائه نماید.

فلش بک مانومتر گلور

از این محصول با نام های دیگری نیز یاد می شود که همگی بیانگر آن خواهند بود و در جهت خرید آن اقدام می نمایند، ما بر اساس ارتباط های زیاد تلفنی توانسته ایم نام هایی همچون موارد زیر را برای این محصول بشناسیم.

  • فلاشبک گلور مانومتری
  • فلش بک مانومتر گلوری
  • قطع کن گلور برای مانومتر

و امثال این موارد که همگی در جهت استفاده از قطع کردن و جلوگیری از رسیدن آتش به مخازن خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتر از نوع های این محصول داشته باشید به صفحه فلاش بک ما مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]